Ruud

Goede informatie en tips over koopakte

Willem

Snelle reactie, duidelijke uitleg en dankzij de check 400,- bespaard op de bankgarantie.

Robert uit Den Bosch

Snel en duidelijk het juiste begrijpelijke advies over de koopovereenkomst. De punten die extra aandacht nodig hadden op een correcte wijze aangeleverd en kunnen bespreken met de verkoopmakelaar.... Snel en duidelijk het juiste begrijpelijke advies over de koopovereenkomst. De punten die extra aandacht nodig hadden op een correcte wijze aangeleverd en kunnen bespreken met de verkoopmakelaar. Prijs kwaliteit verhouding een grote toevoeging in deze razend snelle verkoopmarkt waarin we leven.

Vriendelijk en snel en goed geholpen !

T. Goossens

Praktische en eenvoudig geformuleerde informatie waarmee wij de koopakte naar onze wens konden laten opstellen. Effectief, betrouwbaar en voordelig!

Liza U

Zeer behulpzaam. We zijn snel en op een goede manier geholpen, waardoor we de koopakte naar onze wens konden opstellen!

WJ O

Helder en duidelijk advies over de koopovereenkomst. En dat voor een redelijke prijs. Hierdoor heb ik geen dure aankoopmakelaar hoeven nemen. 5 sterren!