Theo

Binnen 24 uur hadden we een reactie. Uitgebreid, duidelijk, helder en zonder juridisch jargon. Zeer aan te bevelen als je een huis gaat kopen. Dat doe je niet zo vaak en het is ook geen pakje boter.... Binnen 24 uur hadden we een reactie. Uitgebreid, duidelijk, helder en zonder juridisch jargon. Zeer aan te bevelen als je een huis gaat kopen. Dat doe je niet zo vaak en het is ook geen pakje boter. Die € 199 meer dan waard.

Ik ben heel blij dat ik contact heb opgenomen. Ik ben heel goed geholpen.

Ik heb echt hele goed adviezen gekregen om de koopakte te laten aanpassen. En dat gewoon binnen twee dagen. Verder kan ik ook aanvullende vragen stellen aan Koopaktecheck. Ik ben er erg blij mee.

Zeer goed, snel en efficient!

Alex

Heel goed. Snel (donderdag eind middag aangevraagd, zondag de check teruggekregen). Erg professioneel en elk punt beschreven wat het betekend en advies hierbij.

Snelle service, plezierig contact

Vincent Onderdelinden

Uitstekende ervaring. Buitengewoon grondige check van onze koopakte. Tot aan de kleine lettertjes meegedacht en goede, juridisch onderbouwde tips meegegeven.

Yvonne heeft een zeer snelle, uitgebreide en duidelijke reactie gegeven. Heel verhelderend. Ook telefonisch goed bereikbaar (heel vriendelijk) voor nog een paar vragen en ook daarop een heel snel... Yvonne heeft een zeer snelle, uitgebreide en duidelijke reactie gegeven. Heel verhelderend. Ook telefonisch goed bereikbaar (heel vriendelijk) voor nog een paar vragen en ook daarop een heel snel antwoord per e-mail. Een aanrader voor wie een huis gaat kopen.