Niet

Een goed verslag en duidelijk check

Janneke

Supersnel en grondige check, vriendelijke en persoonlijke communicatie.

MB

Goed, snel en duidelijk advies.

Snel een grondige analyse met heldere uitleg. Ze attendeerde ons op punten waar we zelf niet aan gedacht hadden. Yvonne was ook na de check bereid om vragen te beantwoorden.

R. Vogelzang

Ik zou een ieder aanbevelen een check uit te laten voeren. Een gemiddelde particulier ziet toch minder dan een ervaren jurist. Zeker in tijden waarin er veel druk en snelheid gemoeid gaan met het... Ik zou een ieder aanbevelen een check uit te laten voeren. Een gemiddelde particulier ziet toch minder dan een ervaren jurist. Zeker in tijden waarin er veel druk en snelheid gemoeid gaan met het kopen van een woning en je sneller over bezwaren en risico’s heen stapt.

Chiel

Wij zijn erg tevreden over de diensten van KoopakteCheck. Het rapport was zeer uitgebreid en heeft ons uiteindelijk ook veel geld bespaard. Zeer aan te bevelen.

Positieve ervaring met het opmaken van een Voorlopige Koopovereenkomst voor ons huis wat we in eigen beheer verkocht hebben. Korte reactie termijn en goede terugkoppeling op mijn vragen. Ook... Positieve ervaring met het opmaken van een Voorlopige Koopovereenkomst voor ons huis wat we in eigen beheer verkocht hebben. Korte reactie termijn en goede terugkoppeling op mijn vragen. Ook aandacht voor de kopers naast ons als verkopers, waardoor de kopers ook een goede koopervaring krijgen.