Kwaliteit van de producten

Uitgebreid

S.Heijnen

Goede koffie

uitgebreid

online bestellingen worden in mijn woonplaats Nijmegen door fietskoeriersdienst bezorgd. Dat gaat gepaard met zeer ruime tijdvensters die die dienst zichzelf neemt om hun werk te doen. Waarvoor ik... online bestellingen worden in mijn woonplaats Nijmegen door fietskoeriersdienst bezorgd. Dat gaat gepaard met zeer ruime tijdvensters die die dienst zichzelf neemt om hun werk te doen. Waarvoor ik dan uren lang thuis zou moeten blijven. Niet thuis, dan wordt de bezorging ruime tijd vooruit geschoven. Zeer onpraktisch.

Aline van den Hoogen

Prima service vriendelijk medewerkers en lekkere thee

Dik tevrefe

G.Riesebos

In de winkel de 1e keer gekocht en vond het lekkere thee. Ook een leuke winkel. Woon te verweg om in de winkel te kopen maar vind wel de verzendkosten boven gemiddeld.

Oke!

Verzendkosten wel te hoog!

Weggelaar

Grotendeels positief

Uitgebreid

Betere sluiting gemalen koffie maken, liefst vacuum

A

Wineke Meeuws

Prima. Er was een betalingsprobleempje maar dat is goed opgelost.

Groot assortiment

Gerhard

Konkeltje levert uitstekende koffie en hele goede service

goed

nvt

Anne

Zeer goed! De eerste bestelling was om onbekende rede mis gegaan, maar na een mail werd ik direct gebeld door een heel aardige medewerker en werd de bestelling de volgende dag al bezorgd!

Assortiment

Super uitgebreid, goede beschrijvingen en lekker!

Pit

Zeer positief! Alles gevonden wat ik zocht, hele nette service!

Assortiment

Heel breed, zeer veel keuze. Voor ieder wat wils.

Omdat ik bij het zoeken naar een smaakje thee het vakje "Zwarte thee" had aangevinkt, kon hij bij de theeaccessoires het maatlepeltje niet vinden. Moest eerst terug naar de theesmaakjes en daar het... Omdat ik bij het zoeken naar een smaakje thee het vakje "Zwarte thee" had aangevinkt, kon hij bij de theeaccessoires het maatlepeltje niet vinden. Moest eerst terug naar de theesmaakjes en daar het aangevinkte vakje uitzetten, daarna vond hij het lepeltje wel. Moet je ook maar net weten, wellicht daar nog eens goed naar kijken?