9.5/10
9.5/10

Schildersbedrijf Jan van Wijnen BV

Fijn bedrijf dat kwaliteit levert!

Snelheid en overzichtelijkheid.

De code om een gratis kaart aan te vragen per jaar veranderen. Ik moet er ieder jaar voor bellen.

Sara van Wetten

Snel, makkelijk te maken

Na het opslaan gelijk door kunnen werken en niet opnieuw hoeven openen

Susan de Waal

Snelle service, mooie kwaliteit

Mooie ontwerpen
Snelle service
Topkwaliteit

Bij het bestellen van een proefdruk wordt ook een staaltje met papiersoorten toegevoegd. Dit staat nergens vermeld en ik heb daarom verschillende proefdrukken besteld met ander papier. Het zou fijn... Bij het bestellen van een proefdruk wordt ook een staaltje met papiersoorten toegevoegd. Dit staat nergens vermeld en ik heb daarom verschillende proefdrukken besteld met ander papier. Het zou fijn zijn als dit wel vermeld wordt.

Boogaard

Fijne website, proefdruk en geboorte kaartjes netjes verstuurd.

Overzichtelijke website en de tool om zelf een kaart aan te passen of te updaten werkt goed.

Een bedankje/ kleinigheidje bij een grote bestelling kaarten wordt altijd op prijs gesteld.

Sharon

Contact

De Kraft enveloppen plakken slecht dicht en etiketten en stickers blijven niet goed kleven.

Inge Bisschop

Handige zoek opties, mooie kaarten en snelle levering

Gratis proefdruk met soorten papier meegestuurd, snelle bezorging. Mogelijkheid om kaarten naar wens aan te passen

Nvt

Danielle Klein Horsman

Mooie kwaliteit kaarten en snelle levering

Mooie moderne kaarten en snelle levering

Informatie over levertijden vind ik wat onduidelijk omschreven op de website. Wel heel blij met hoe snel wij alles binnen hadden!

Jetske

Hele mooie geboortekaartjes en super snel in huis. Zowel de proefdruk als de uiteindelijke kaartjes.

Snelle service.

Karin

Heel fijn, precies het kaartje wat ik wilde hebben, en het ontwerp op de computer en eind resultaat kwam precies overeen dat had ik niet bij andere websites.

Duidelijk overzicht makkelijk aan te veranderen naar eigen wens

Mooie site met heel veel mogelijkheden en keuzes. Makkelijk in gebruik en overzichtelijk. Snelle service en mooi dat je optie hebt voor proefdruk. Erg tevreden en aanrader.

Overzichtelijke site en makkelijk on gebruik
Uitgebreide opties tot het maken van een persoonlijk kaartje