9.5/10
9.5/10

Linda Habraken

Goede service, snelle levering! De enveloppen die los verstuurd werden waren helaas verloren geraakt door post nl. Na contact meteen nieuwe gekregen. Drukwerk is ook erg mooi en ben daarom erg blij... Goede service, snelle levering! De enveloppen die los verstuurd werden waren helaas verloren geraakt door post nl. Na contact meteen nieuwe gekregen. Drukwerk is ook erg mooi en ben daarom erg blij met het geboortekaartje!

Snelle levering, goede service, goede kwaliteit producten, netjes verpakt

Geen, ga zo door!

Positief!

- Inmiddels twee keer iets bij jullie besteld. Fijn dat jullie altijd wat extra kaartjes en enveloppen bijvoegen dan besteld is. Dat is écht service!
- Mooie overzichtelijke website.

Geen.

Snel, duidelijk en goede kwaliteit van kaarten! Originele ontwerpen op thema voor de zakelijke markt

Snel en mooie kwaliteit

Nvt

BetuBeezzz

Super snel verlopen, super kwaliteit kaart, bezorging ook heel goed.

Snel en goede kwaliteit

Maaike

Ik ben zeer tevreden over de service en de mooie geboortekaartjes die ik heb besteld. Helaas was er iets mis gegaan bij de drukker waardoor ze een dag later werden bezorgd dan de bedoeling was maar... Ik ben zeer tevreden over de service en de mooie geboortekaartjes die ik heb besteld. Helaas was er iets mis gegaan bij de drukker waardoor ze een dag later werden bezorgd dan de bedoeling was maar hierover werd ik goed geïnformeerd.

Eerst hadden we al een mooie proefdruk ontvangen waardoor we goed het eindresultaat konden zien. Prachtig!!

De communicatie over de vertraging van de bestelling was super.

N.v.t.

Mooi dat je een proefdruk kan krijgen.

Misschien er bij vermelden dat de sluitsticker met de post komen. De doos met kaarten was er namelijk al en de sluitstickers nog niet.

Nicole Radix

In één woord : Geweldig

Zeer gebruiksvriendelijke website,heel veel keus, zelf fotoos uploaden en dan illustraties toevoegen ,Toppie

Ga zo doot ,Toppie

Super makkelijk kaarten te bestellen, snelle service. Heel blij mee.

Makkelijkheid van het bewerken/ aanpassen van de reeds ontworpen kaarten.

misschien het kunnen toepassen van reeds ontworpen stickers.

Judith van Tuijn

Super fijn dat onze geboortekaartjes tot in detail aangepast konden worden aan onze wensen. De software is makkelijk en gebruiksvriendelijk, preview is duidelijk en zowel het proefkaartje als de... Super fijn dat onze geboortekaartjes tot in detail aangepast konden worden aan onze wensen. De software is makkelijk en gebruiksvriendelijk, preview is duidelijk en zowel het proefkaartje als de daadwerkelijke geboortekaartjes waren snel geleverd en geheel naar wens! Levering via GLS was zorgvuldig en snel, prijs is prima, niet overdreven duur als bij sommige andere aanbieders.

Veel mogelijkheden om zelf te personaliseren, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle service.

Preview van de foto was iets onduidelijk, terwijl de uiteindelijke foto op het geboortekaartje wel haarscherp was. Mogelijk hier een disclaimer bij plaatsen zodat dit minder onzekerheid geeft bij... Preview van de foto was iets onduidelijk, terwijl de uiteindelijke foto op het geboortekaartje wel haarscherp was. Mogelijk hier een disclaimer bij plaatsen zodat dit minder onzekerheid geeft bij bestellen.

Schildersbedrijf Jan van Wijnen BV

Fijn bedrijf dat kwaliteit levert!

Snelheid en overzichtelijkheid.

De code om een gratis kaart aan te vragen per jaar veranderen. Ik moet er ieder jaar voor bellen.