9.5/10
9.5/10

Anne

Fijn om gratis proefdruk te ontvangen, want een ‘echte’ versie van je zelf ontworpen kaart zegt toch meer. Vervolgens snel antwoord op mijn vragen en prachtige geboortekaartjes ontvangen.

Snelle reactie en levering

Meer mogelijkheden tot aanpassen van de door Koningkaart ontworpen kaarten.

Esmee de Vries

Geboorte kaarten voor onze dochter besteld bij Koningkaart.nl en wij zijn er blij mee! We hebben 2x een proefdruk laten maken en ontvingen daarbij een sample van alle papiersoorten. Vlak voor de... Geboorte kaarten voor onze dochter besteld bij Koningkaart.nl en wij zijn er blij mee! We hebben 2x een proefdruk laten maken en ontvingen daarbij een sample van alle papiersoorten. Vlak voor de geboorte hebben wij los van de kaarten alvast de enveloppen besteld. Na de geboorte besteld en binnen enkele dagen werden de kaarten geleverd. Alles zonder problemen! Goed verpakt om beschadiging te voorkomen en snelle levering + goede kwaliteit!

Duidelijke website, veel aanbod en veel mogelijkheden om zelf de gekozen kaart aan te passen.

Korting als de baby op de uitgerekende datum is geboren. Doen veel andere bedrijven die geboortekaartjes aanbieden wel.

Voor het 25-jarig huwelijk van mijn ouders heb ik de kaarten ontworpen. Wij zijn heel blij met het eindresultaat en het gebruikersgemak!

Goede klantenservice & een snelle levering.

Misschien eventueel wat vaker een actie of kortingscode!

Kwaliteit en originaliteit

Leuke originele ontwerpen

Wel aan de prijs

Prima service, netjes, duidelijk, leuke kaarten

Leuke kaarten, divers.

Zeer tevreden

Gratis proefdruk met kleurenwaaier is top. Ontwerpen op de website gaat ook heel goed. Super snel geleverd!

Bij bestellen staat er geen prijs/prijsverschil tussen de verschillende soorten papier. Je moet ze eerst in de winkelmand zetten om te zien wat het verschil is qua prijs en daarna degene weer wissen... Bij bestellen staat er geen prijs/prijsverschil tussen de verschillende soorten papier. Je moet ze eerst in de winkelmand zetten om te zien wat het verschil is qua prijs en daarna degene weer wissen die je niet gaat gebruiken.

Uitstekende ervaring!

Koningkaart denkt met de klant mee, en weet een prachtig product te leveren.

Zeer tevreden

Ruime keuze geboortekaartjes, leuke ontwerpen. Fijn dat je het raster kon gebruiken bij het ontwerpen.

Het lukte mij niet om een clipart (bijvoorbeeld een hartje) te kopiëren zodat je precies hetzelfde hartje nog een keer kunt gebruiken.

Allpaintworks

Zeer goed

Snelle levering en reactie op mn factuur vraag

Linda Habraken

Goede service, snelle levering! De enveloppen die los verstuurd werden waren helaas verloren geraakt door post nl. Na contact meteen nieuwe gekregen. Drukwerk is ook erg mooi en ben daarom erg blij... Goede service, snelle levering! De enveloppen die los verstuurd werden waren helaas verloren geraakt door post nl. Na contact meteen nieuwe gekregen. Drukwerk is ook erg mooi en ben daarom erg blij met het geboortekaartje!

Snelle levering, goede service, goede kwaliteit producten, netjes verpakt

Geen, ga zo door!