9.5/10
9.5/10

Fam Oostindien

Onze trouwkaarten besteld via deze website. Eerst een proefdruk en daarna de grote bulk. Correcte snelle levering en er word goed gereageerd op je notities. (we kregen een telefoontje om bepaalde... Onze trouwkaarten besteld via deze website. Eerst een proefdruk en daarna de grote bulk. Correcte snelle levering en er word goed gereageerd op je notities. (we kregen een telefoontje om bepaalde punten te bevestigen).

Reactiesnelheid, klantcontact, meedenken.

Het digitale ontwerpinstrument is erg klein op een 2k scherm.

Vanaf dag 1 was dit de site voor ons om de kaarten te bestellen. Je kunt hier alles naar wens invullen, wat bij andere sites niet kan. We hebben verschillende proefdrukken bij koningkaart besteld.... Vanaf dag 1 was dit de site voor ons om de kaarten te bestellen. Je kunt hier alles naar wens invullen, wat bij andere sites niet kan. We hebben verschillende proefdrukken bij koningkaart besteld. En ik moet zeggen dat de service echt geweldig was. 1x heb ik een mail ontvangen dat ze de foto op het kaartje wat hadden aangepast, omdat hij anders verkeerd op het kaartje kwam. Chapeau! De andere keer hebben we gebeld omdat we de foto wat te rood vonden en toen hebben ze meteen de foto aangepast en een nieuwe proefdruk opgestuurd. We zijn echt super tevreden over de vriendelijke service van koningkaart, over de kwaliteit van de kaartjes en het snelle verzenden!

Hele goede klantenservice; ze denken met je mee; snelle verzending en hele goede kwaliteit van de kaarten.

Niks!

Snelle, kwalitatief goede afhandeling van de bestelling

De kaarten zijn nagekeken op spelfouten.

Makkelijk je eigen kaart te ontwerpen. Snelle service en betalen.

Snelle service, geen random kaartjes.

Geen bijzonderheden

Margreet

Een vertrouwden klantgerichte bedrijf.

De service gerichtheid

Een chatfunctie op de website, voor
Nog snellere antwoorden.

Erg goed!

Mogelijkheden

Vindbaarheid van informatie op de website

Goede en snelle service

Drukproef, flexibel, snelle reactie en levertijd

Ontwerp kaart in meerdere kleuren

Zeer goed!

Snelheid, flexibiliteit. Excellente service.

Voldoende

Kaarten zijn makkelijk te configureren en er is een ruime keuze

De kaarten die wij ontvangen hadden, hadden kleurverschil. Deze was duidelijk op te merken. Maar wij hebben besloten ze toch gewoon te gebruiken.

Positief. Heel attent en proactief. Snel en goed.

Ruime keuze en goede hulp