9.5/10

Maaike

Ik ben zeer tevreden over de service en de mooie geboortekaartjes die ik heb besteld. Helaas was er iets mis gegaan bij de drukker waardoor ze een dag later werden bezorgd dan de bedoeling was maar... Ik ben zeer tevreden over de service en de mooie geboortekaartjes die ik heb besteld. Helaas was er iets mis gegaan bij de drukker waardoor ze een dag later werden bezorgd dan de bedoeling was maar hierover werd ik goed geïnformeerd.

Eerst hadden we al een mooie proefdruk ontvangen waardoor we goed het eindresultaat konden zien. Prachtig!!

De communicatie over de vertraging van de bestelling was super.

N.v.t.

Mooi dat je een proefdruk kan krijgen.

Misschien er bij vermelden dat de sluitsticker met de post komen. De doos met kaarten was er namelijk al en de sluitstickers nog niet.

Nicole Radix

In één woord : Geweldig

Zeer gebruiksvriendelijke website,heel veel keus, zelf fotoos uploaden en dan illustraties toevoegen ,Toppie

Ga zo doot ,Toppie

Super makkelijk kaarten te bestellen, snelle service. Heel blij mee.

Makkelijkheid van het bewerken/ aanpassen van de reeds ontworpen kaarten.

misschien het kunnen toepassen van reeds ontworpen stickers.

Judith van Tuijn

Super fijn dat onze geboortekaartjes tot in detail aangepast konden worden aan onze wensen. De software is makkelijk en gebruiksvriendelijk, preview is duidelijk en zowel het proefkaartje als de... Super fijn dat onze geboortekaartjes tot in detail aangepast konden worden aan onze wensen. De software is makkelijk en gebruiksvriendelijk, preview is duidelijk en zowel het proefkaartje als de daadwerkelijke geboortekaartjes waren snel geleverd en geheel naar wens! Levering via GLS was zorgvuldig en snel, prijs is prima, niet overdreven duur als bij sommige andere aanbieders.

Veel mogelijkheden om zelf te personaliseren, goede prijs kwaliteit verhouding, snelle service.

Preview van de foto was iets onduidelijk, terwijl de uiteindelijke foto op het geboortekaartje wel haarscherp was. Mogelijk hier een disclaimer bij plaatsen zodat dit minder onzekerheid geeft bij... Preview van de foto was iets onduidelijk, terwijl de uiteindelijke foto op het geboortekaartje wel haarscherp was. Mogelijk hier een disclaimer bij plaatsen zodat dit minder onzekerheid geeft bij bestellen.

Schildersbedrijf Jan van Wijnen BV

Fijn bedrijf dat kwaliteit levert!

Snelheid en overzichtelijkheid.

De code om een gratis kaart aan te vragen per jaar veranderen. Ik moet er ieder jaar voor bellen.

Sara van Wetten

Snel, makkelijk te maken

Na het opslaan gelijk door kunnen werken en niet opnieuw hoeven openen

Susan de Waal

Snelle service, mooie kwaliteit

Mooie ontwerpen
Snelle service
Topkwaliteit

Bij het bestellen van een proefdruk wordt ook een staaltje met papiersoorten toegevoegd. Dit staat nergens vermeld en ik heb daarom verschillende proefdrukken besteld met ander papier. Het zou fijn... Bij het bestellen van een proefdruk wordt ook een staaltje met papiersoorten toegevoegd. Dit staat nergens vermeld en ik heb daarom verschillende proefdrukken besteld met ander papier. Het zou fijn zijn als dit wel vermeld wordt.

Boogaard

Fijne website, proefdruk en geboorte kaartjes netjes verstuurd.

Overzichtelijke website en de tool om zelf een kaart aan te passen of te updaten werkt goed.

Een bedankje/ kleinigheidje bij een grote bestelling kaarten wordt altijd op prijs gesteld.

Sharon

Contact

De Kraft enveloppen plakken slecht dicht en etiketten en stickers blijven niet goed kleven.