9.5/10
9.5/10

M Janssen

Geweldig!!

Had even wat hulp nodig ivm mijn bestelling.. Geweldig lieve dame aan de telefoon gehad die precies vertelde wat ik het beste moest doen. Klantenservice is dus top

Eigenlijk geen heel duidelijk allemaal

Corine

Super ervaring! Snelle en nette levering.

Proef kaartje is gratis. Staaltje voor papiersoorten word mee geleverd. Levering snel en netjes.
Per bestelling 2 extra kaartjes. Mocht je toch nog perongeluk een kaartje extra nodig hebben, hoef je die niet nog eens te bestellen..

Geen.

Hoe leuk! Hier kan je met de online tool je kaart echt helemaal personaliseren. Eindeloos zelf afbeeldingen invoegen of uit de ruime voorraad van de site gebruiken. Logo's, vlekken, bloemen...... Hoe leuk! Hier kan je met de online tool je kaart echt helemaal personaliseren. Eindeloos zelf afbeeldingen invoegen of uit de ruime voorraad van de site gebruiken. Logo's, vlekken, bloemen... zonder een vormgever in te schakelen maak je een geheel unieke kaart. Blij mee :) Een aardige dosis computervaardigheid heb je wel nodig: hoe het programma werkt moet je zelf uitvogelen!

Die voorraad aan afbeeldingen, logo's, bloemen, strooisels... fantastisch!

Neem een video op waarin je de (on)mogelijkheden van de vormgeeftool laat zien. En voeg meer blanco formaten toe voor eigen vormgeving.

Richelle

Zeer prettig!

Fijne snelle service, en denken mee met wat mooi is

Geen sorry

Goede ervaring

Makkelijk te bestellen, ontwerpen gebruiksvriendelijk

Zeer tevreden met onze trouwkaarten. Handige proefdrukken. Snelle levering. Goed telefonisch bereikbaar.

Ben blij met de kwaliteit. Middels proefdrukken wisten we zeker wat we konden verwachten. Dat is wel zo prettig.

Het was niet duidelijk waar ik in het bestelproces kon aangeven dat ik het logo wilde verwijderen. Na een telefoontje was het helder en gelukt.

Bart

Door een nare ervaring hebben wij nieuwe kaarten moeten ontwikkelen, via internet bij koningkaart terecht gekomen. Kaart ontworpen en uiteraard besteld. Wij zijn hier erg blij mee en is heel erg... Door een nare ervaring hebben wij nieuwe kaarten moeten ontwikkelen, via internet bij koningkaart terecht gekomen. Kaart ontworpen en uiteraard besteld. Wij zijn hier erg blij mee en is heel erg mooi geworden.

Snelle bezorging, snelle reactie

De kaart die wij besteld hebben zou fijn geweest zijn als deze al gesneden waren.

Elleke

Super service, zowel de geboorte kaart van onze dochter als onze trouwkaart besteld. Eerst zelf ontwerpen en een proefdruk binnen een werkdag thuis. Ook de definitieve bestelling snel thuis!

Duidelijk in hoe je alles naar eigen smaak kan maken, zo ook een compleet eigen ontwerp, wat een kaart nog persoonlijker maakt!

Vooral zo door!

Celine

Top service!

Snelle levering;
Veel mogelijkheden voor eigen ontwerp;
Heldere communicatie, ook in de geautomatiseerde bestellingsupdates.

Geen!

Geboorte kaartjes besteld, alleen bezorging duurde langer dan op site stond. Veder zijn we tevreden.

Kaartjes zien er netjes uit.

Stond besteld voor 12 uur volgende dag in huis. Woensdag voor 12 uur besteld en vrijdag middag pas in huis...