9.5/10
9.5/10

Netjes. Goed en snel geleverd. Zelfs wat extra als er wat fout ging met knippen

Snelle levering, goede kwaliteit en service

Niketa Mukherjee

Perfect! Eerste een mooi voorbeeld gekregen en daarna alles besteld.

Design!

Alles was prima!

Judith

Goed, verschillende keren gebeld. Prima geholpen

je wordt goed geholpen wanneer je belt

De naam van je eigen kaarten kunnen aanpassen. Dit is met name bij trouwkaarten handig. Achter de schermen kan dit echter wel gedaan worden maar niet door de klant zelf. Het invoegen van een foto... De naam van je eigen kaarten kunnen aanpassen. Dit is met name bij trouwkaarten handig. Achter de schermen kan dit echter wel gedaan worden maar niet door de klant zelf. Het invoegen van een foto vond ik wat lastig. Ook dit is na persoonlijk contact vervolgens prima uitgevoerd.

Laura Donker

Fantastisch!! Ze hebben ons zo goed ondersteund ook.

Het is een bedrijf waar je snel contact mee hebt en ze zijn ontzettend bereidwillig om je te helpen met je design. Wij hebben onze trouwkaart, naamkaartjes, tafelkaartjes en bedankkaartjes bij... Het is een bedrijf waar je snel contact mee hebt en ze zijn ontzettend bereidwillig om je te helpen met je design. Wij hebben onze trouwkaart, naamkaartjes, tafelkaartjes en bedankkaartjes bij Koningkaart gemaakt. We hebben ze regelmatig gebeld om te vragen of ze ons met iets wilden helpen. Een extra tekentje in het bestand zetten noem maar op. Steeds weer waren ze super hulpvaardig en niets is ze te veel. Daarnaast ook nog eens heel enthousiast over onze kaart en ons voorgenomen huwelijk. We voelden ons echt gezien en er was echt contact. Daarna hebben we ze ook nog gevraagd of ze onze kaart in een Vector formaat wilden sturen omdat we daar ons gastenboek van maken. Ook dat was geen probleem. Verder hebben we alle soorten papier uitgeprobeerd door middel van een drukproef, en de kwaliteit is ontzettend goed. We zijn super blij dat we alles bij Koningkaart hebben gedaan.

Vaak kun je wel iets noemen maar ik zou echt niet weten wat ze anders zouden kunnen doen.

Angelique van Geest

Behulpzaam, vriendelijk en snel

Behulpzaamheid aan de telefoon

Dat ik zelf de bestanden een andere naam kan geven

Anita

Super mooie kaarten en snel geleverd. Goede kwaliteit, had niet beter kunnen wensen!

Uiteenlopende soorten en stulen van kaarten. Goede kwaliteit

Het navigeren om de kaarten te maken was in het begin even zoeken, dus misschien een kort uitlegje van te voren met voorbeeld.

Mirjam Vedelaar

Wij zijn heel tevreden met onze trouwkaarten. Wij hebben op de site een mooie kaart uitgezocht en met het programma online zelf bewerkt. Toen wij iets niet helemaal voor elkaar kregen, hebben wij... Wij zijn heel tevreden met onze trouwkaarten. Wij hebben op de site een mooie kaart uitgezocht en met het programma online zelf bewerkt. Toen wij iets niet helemaal voor elkaar kregen, hebben wij telefonisch gevraagd hoe we dit konden oplossen. Direct heeft de mevrouw aan de telefoon ons geholpen en onze wensen aangepast. Wat een service. Wij zouden iedereen adviseren om hun kaarten bij dit bedrijf te bestellen.

Service
Klantcontact

Het gemak van het bewerkingsprogramma en wellicht kortingsacties.

Goed!

Website werkt zeer goed zoal op de laptop als op de telefoon

Niet

Thom Noordermeer

Goeie kwaliteit kaarten, veel keuze. Erg snelle levering en prima verpakt! Helemaal tevreden.

Veel keuze, snelle levering

Lukte niet om op mn mobiel de kaartjes goed aan te passen. Op PC was dit echter geen probleem.

Angelique Hugens

Kaarten besteld voor onze bruiloft.

Duidelijke communicatie, ik had een fout gemaakt op de kaart en hun hebben mij hierover bericht dat ze dit hadden aangepast. Snelle communicatie vanwege aanpassen kleuren.

Zeer tevreden, geen aanvullingen