John Vonken

Mijn ervaring, in de korte tijd dat ik Koffievergelijk ken, is bijzonder positief. Snelle en correcte levering van de bestelde producten en perfecte afhandeling van, foutief door mij bestelde en... Mijn ervaring, in de korte tijd dat ik Koffievergelijk ken, is bijzonder positief. Snelle en correcte levering van de bestelde producten en perfecte afhandeling van, foutief door mij bestelde en retour gezonden koffiecups.

Snelle levering van bestelling, klantvriendelijke reactie op vragen en correcte afwikkeling van retourzending.

Sanne

Eerste keer en prima bevallen. Gewenste producten waren op voorraad en goedkoper dan andere sites. Levering zoals aangegeven.

Originele producten, op voorraad, snelle levering

Willem

Alles voortreffelijk geleverd ... en zeer klantvriendelijk en correct. We kregen ook al eens een muf slecht pak toegestuurd. Zij hebben toen gratis zonder meer een nieuwe opgestuurd... top service!

Betaalbare, lekkere koffie aanbod en vriendelijke service!

antonette gerritsma

Goede en snelle levering

goed ingepakt

westie

Snelle levering!

Duidelijke website, snel besteld, snel ontvangen, met nog iets lekkers er bij.

Martin

Heerlijke koffie. Vorige week koffie besteld mijn favoriete segofredo. Werd in no time bezorgd, keurig verpakt in een doos. We zullen de komende maanden heerlijk genieten van onze koffie!!

Snelle bezorging, nette verpakking, prima prijs

Mathieu Schroyen

Super ervaring!!

Een goede prijs voor de aankoop die we deden. Daarnaast was het een super service: site is gemakkelijk in gebruik, goede en duidelijke informatie, gemakkelijk betalen en een snelle levering! We... Een goede prijs voor de aankoop die we deden. Daarnaast was het een super service: site is gemakkelijk in gebruik, goede en duidelijke informatie, gemakkelijk betalen en een snelle levering! We zouden koffievergelijk.nl aan iedereen aanraden!

Sophie

Geweldig

Altijd een extraatje bij m'n bestelling. Leuk meegenomen! ?

Jan

Goede ervaring mooie lepeltjes van illy.

Mooie website

F. de Kok

Duidelijke site, scherpe prijzen en snelle levering