Ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Keurige levering en altijd een extraatje.

Bianca

Kan nergens meer hier de tassimo in de winkels kopen. Dus ik ben heel blij dat ik via Koffie vergelijk.nl mijn heerlijke koffie kan bestellen

Super snelle levering.
Netjes verpakt.

M.Breve

Ik vraag en koffie vergelijk draait!!šŸ˜super snelšŸ‘Top

Servicesnelheid

Fijne ervaring. Snelle levering. Super

Goed.
Levertijd wordt echter niet gehaald. Donderdag avond besteld, wordt pas maandag geleverd.
Dan wijk ik wel uit naar een andere partij.

Levert wat ze zeggen.

Reactie Koffievergelijk.nl:

De bestelling is op donderdag na 21 uur besteld en deze is, zoals op site ook vermeld, dan ook op vrijdag verzonden. Het pakket zou op zaterdag geleverd moeten worden. Dit is helaas niet gebeurd. We hebben contact opgenomen met PostNL en zij geven aan dat er een storing in het sorteercentrum van hen was en dat er daardoor drukte is ontstaan en pakketten niet op tijd konden worden bezorgd. Vandaar dat dit pakket 1 werkdag later geleverd is. We hebben de klant onze excuses hiervoor aangeboden en een kortingscode waarmee de klant de volgende bestelling gratis kan laten verzenden.

Koen B.

Snel geleverd, heel erg net verpakt, en ook nog een kleine verassing in de doos. Dit bedrijf weet hoe het zijn klanten tevreden houdt!

- Snelle levering
- Goed verpakt

Goed bedrijf. Veel goede producten die zij leveren. De levertijd is erg snel en ook super fijn dat je achteraf kan betalen.

Levertijd en achteraf betalen

C.H. Nijks-Arends

Goed bedrijf, snelle levering, en de bestelde producten worden goed verpakt.

Steeds vlot zonder problemen

Ruime keus, gemak van AfterPay voor niet internetbankieren

Manuela Buhner

Snelle leveringšŸ‘. Heerlijke koffie !

Snelle levering.