Vorst

Super dat koffie vergelijk zo snel is met bestelling leveren 👍👍

Edward uit Gorinchem

Eerste ervaring met Koffievergelijk, omdat de site van PhilipsSeaco wegens
onderhoud niet bereikbaar was.

Overzichtelijke site, bestelling werd razend snel bevestigd en levering keurig op tijd uitgevoerd.

Alex West / Enjoy entertainment

Mijn ervaring met koffievergelijk.nl is verrassend goed. Begin van de middag besteld en de volgende dag in huis. Scherpe prijs en rol mentos als cadeau. Netjes verpakt met lange houdbaatheidsdatum....

Snelle reactie, correcte mailing ivm betaling en verzending. Prijstechnisch goed en artikelen goed verpakt.

Joris

Lekkere koffie en snelle bezorging, bestellen ging ook makkelijk

Lekkere koffie te koop die niet allemaal in de winkels leverbaar zijn. Goede duidelijk website en makkelijk in gebruik.

Vele soorten koffie
goede en duidelijk website
goede betalings mogelijkheden

Piet Lepelaars

Prima, snelle levering

Snelle levering, goed verpakt. Ik wilde eigenlijk 12 pakken koffie bestellen, maar deze waren niet voorradig. Omdat de voorraad niet is aangegeven op de site geef ik geen vijf sterren, maar vier.

Tino

Correcte en vlotte levering

Jan van berlo

Super service en aan de telefoon wordt je netjes te woord gestaan en binnen 24 uur heb je de bestelling binnen zoals beloofd dus er komt zeker een herhaling gr jan

Rob

Ik bestel maandelijks koffiepads voor mijn Lavazza a modo mio. Levering en betaling gaan altijd soepel, de website is duidelijk, en het is vooral gemakkelijk om herhaalbestellingen te plaatsen. Een...

De website is erg duidelijk en makkelijk.