Romy

Ik wou graag thuis ook chai latte kunnen drinken, alleen kon ik nergens in de winkel deze variant vinden. Vandaar dat ik hier terecht kwam! Volgende dag in huis en verrast met een paar noga...

Snelle service
Groot assortiment

monique

Goede en snelle levering voor een goede prijs

snel
niet duur
goede kwaliteit

Th van Waalwijk

Zeer goed

Mooie website, alles zeer overzichtelijk en makkelijk te bestellen. Snelle levering. Goede facturering.

Ambers

Super makkelijk , vandaag besteld morgen geleverd! Product is zeer licht en lekker!

Theo Snoeck

Eerst helemaal mis gegaan wat er nou precies aan de hand was snap ik niet maar oké.
Nieuwe bestelling ook niet gegaan zoals verwacht en duurde ook weer langer niet zoals aan gegeven op de...

Die heb ik nog niet misschien de volgende keer

Reactie Koffievergelijk.nl:

Klant heeft op zondag een bestelling geplaatst en deze wordt dan, zoals vermeld op onze website, op dinsdag geleverd. Dinsdag belde de klant om aan te geven dat de verkeerde koffie was geleverd, maar de koffie is geleverd zoals door de klant besteld. Klant heeft de verkeerd bestelde koffie retour gestuurd en deze is gecrediteerd.

Nooit geen problemen, goede service.

Correcte afhandeling

snelle leveringen en steeds op de vooropgestelde tijd

H. Leijendekkers

Netjes verpakt en verzonden conform afspraak. Helaas een dag te laat geleverd door Post NL.

Brede sortering en snelle levering.

Kelly

Top service, en altijd iets lekkers in de doos.. De ene keer noga en de andere een zakje M&M's. Leuke simpele verrassing..

Veel op voorraad, makkelijke manier van producten zoeken.

ECW

Reeds vele malen bestelling geplaatst, altijd een perfecte levering met toevoeging van een kleine verrassing !

Snelle levering, goed verpakt en alles volgens de beloofde afspraak !