9.8/10
9.7/10

Joke & Bart

Waarom Koffiedomein gekozen.

Beschrijf hier uw ervaring

Koffie domein doet precies wat zij beloven, besteld voor 4 uur en daarna binnen een dag geleverd, dat hebben wij bij anderen toch wel heel anders ervaren, het duurde tot 5 werkdagen voordat de zending was afgestuurd.
Wij hebben 1 keer een foutje in de bestelling gemaakt, na 1 telefoontje prima geregeld en het bedrijf was tot onze verbazing ook direct bereikbaar, kortom een prima leverancier en altijd scherp geprijsd.

Prima, bestel er de volgende kleer weer!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer vlotte levering en alles klopte, wat wil je nog meer!

Anita

Geweldig super snel

Beschrijf hier uw ervaring

Was allemaal heel makkelijk te bestellen via Internet. En een super snelle bezorging.zeer maar dan ook zeer tevreden

Marian Verberne

Lekker bakje koffie

Beschrijf hier uw ervaring

Al een paar jaar bestel ik m'n koffie via koffiedomein, mede vanwege de gunstige prijs maar ook zeker vanwege de service. Door onoplettendheid van mijzelf is er 1 keer iets fout gegaan maar er werd meteen alles aan gedaan om dat uit te zoeken en in orde te maken. Kortom, een uitstekende organisatie!!
Vriendelijke groet, Marian Verberne

Karla

Illy capsules

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk,snel ,duidelijk, en heel zorgvuldig.

Heerlijk snel kunnen genieten van verse koffie!

Chapeau! !

Online conveniants

Beschrijf hier uw ervaring

Ondanks dat er de eerste keer iets fout ging bij de bestelling is dit toch nog snel en naar alle tevredenheid opgelost. Binnen een dag was de bestelling hersteld en de volgende dag was alles op tijd geleverd. Hiervoor mijn complimenten.
Wij kunnen nu genieten van onze koffie en doen dit ook met plezier.

Dirk en Jantien

Voor koffie: zoek niet verder.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij kunnen hier kort over zijn.
Nergens voordeliger onze Illy-capsules gevonden.
Website zeer overzichtelijk en levering reeds de volgende dag!
Vriendelijke groet,
Dirk en Jantien

Marco.v

Koffiedomein is de beste.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en goeie koffie!

Pasbeer

Mijn 1e bestelling

Beschrijf hier uw ervaring

Simpel en duidelijk bestelbaar, zal het zeker aanraden bij familie en vrienden. Helaas werkte
post NL niet mee in het snelle leveren. Afspraak was tussen 11,30 en 13.30, het werd na 15.30. helaas ook niet bij de buren gebracht. Helaas 2 dagen later gebracht. Maar ondanks dat het de bezorger van de koffie is, neem ik het Koffiedomein niet kwalijk,

Anoniem pier

Lavazza a modo mio cups

Beschrijf hier uw ervaring

Een zeer goede en snelle levering ! alles profesioneel en duidelijk uitgevoerd.
super!!!