9.8/10
9.7/10

Ien

Correct en vlot

Beschrijf hier uw ervaring

Correcte en vlotte levering. Daarnaast een leuk extraatje in de vorm van een rol Mentos, lekker!

Jojo B

Koffiedomein is MIJN DOMEIN

Beschrijf hier uw ervaring

Snel, prettige prijs, kortom: prima verzorgd en voor mij al jaren een HEERLIJK Geurig DOMEIN!!!

marian

Gemak en goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Al een aantal jaar bestel ik koffie via deze website. En dat is vanwege het gemak van een grote doos vol koffiecapsules bezorgd krijgen voor een lagere prijs dan in de winkel. Daarnaast is de klantenservice goed telefonisch bereikbaar en wordt er op een prettige manier alles aan gedaan om je verder te helpen.
Kortom: een overzichtelijke website met daarachter behulpzame medewerkers!

Coffaholic

Scherpe prijzen, ruime keuze!

Beschrijf hier uw ervaring

Onlangs voor de eerste keer bestelling gedaan op koffiedomein.nl en zeker niet de laatste keer. Scherpe prijzen, ruime keuze! Vlotte afhandeling en snelle levering zodat ik snel van een heerlijk bakkie kon genieten. Ben vooral blij dat ze dolce gusto dallmayr in het assortiment hebben. Wat mij betreft de lekkerste koffie uit de dolce gusto lijn maar helaas in Nederland niet makkelijk aan te komen. Gelukkig wel bij koffiedomein.nl!

Cindy

Prettige en professionele webshop.

Beschrijf hier uw ervaring

Een prettige webshop. Fijne website die prettig leesbaar en compleet is. Snelle levering en goed verpakt.

A

Dolce Gusto cappuccino Lactosevrij.

Beschrijf hier uw ervaring

Blij dat ik weer kan genieten van een lactosevrije cappuccino kop koffie.
De koffie is sterker dan de "normale"Dolce Gusto cups, daarom doe ik er wat meer van de melk cup in en wat minder van de koffie cup, en zo smaakt hij heerlijk!

Snelle levering en uiteraard zeer lekkere koffie

Beschrijf hier uw ervaring

Zoals de titel al beschrijft uiterst tevreden over de levering en zoals iedereen wel weet is lavazza heerlijke koffie

Yvonne

Beschrijf hier uw ervaring

bestellen ging vlot en afleveren ook, ben erg tevreden. De prijs is prima en als de koffie op is zal ik hier zeker weer bestellen.

Gemakkelijk bestellen vanuit je luie stoel

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snelle levering. Maken afspraken waar. Voor 21 uur besteld Is inderdaad andere dag bezorgd. En pakket Is zeer goed verzorgd. Zeer tevreden.

michel

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Het gewenste product bleek voor verzenden nog maar kort houdbasr en werd, na verwittiging, niet geleverd. Een week later kwam de veel langer houdbare bestelling volgens belofte