Samenwerking met PostNL is discutabel
Pakket is voor mijn deur achtergelaten terwijl ik thuis was in mijn studeerkamer zonder zicht op de voordeur
Ik weiger op basis hiervan verdere...
Samenwerking met PostNL is discutabel
Ik weiger op basis hiervan verdere bestellingen te plaatsen. Ik wil als consument willen kiezen welke transporteur bij mij aflevert.

Reactie Koffiecupster.nl:

Beste Noelle, Dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het pakket op deze manier bij u is afgeleverd. Wij hebben u een mail gestuurd om het verder met u af te handelijk. Hartelijke... Beste Noelle, Dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het pakket op deze manier bij u is afgeleverd. Wij hebben u een mail gestuurd om het verder met u af te handelijk. Hartelijke groet, Martinus

Westhuis

Lekker snel. En een duidelijke site

Ven

Prima ,snelle levering

E.Dubois

Zeer prettige kennismaking en dank voor de extras!!!!!

Joanna

Makkelijk contact. Ik heb koffie besteld en verwacht een smaak die kan ik met echte lavazza koffie vergelijken. Helaas dit is een echt vieze smaak. Nooit meer bestellen

Reactie Koffiecupster.nl:

Goedemorgen Joanna, Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer om te horen dat de koffiesmaak u niet goed bevalt, wij hebben hier al telefonisch contact over gehad. Over smaak valt natuurlijk niet... Goedemorgen Joanna, Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer om te horen dat de koffiesmaak u niet goed bevalt, wij hebben hier al telefonisch contact over gehad. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten. Fijne dag gewenst. Hartelijke groet, Giulia