bricks and stones

Recent gebruik gemaakt van Koerier komt zo.
Kasten afgeleverd bij expediteur voor transport naar Curacao.
na aflevering in dordrecht bleek 1 van de kasten beschadigd. niet gek aangezien...

Beste Mevrouw,

Bedankt voor uw reactie, helaas is op de foto’s die u stuurde van de schade duidelijk te zien dat deze schade van binnenuit de kast is gekomen en dus onmogelijk door een steekwagen kan zijn veroorzaakt, hierbij zou een duidelijke rand te zien zijn en zou de schade van buiten naar binnen zijn. Logischerwijs nemen wij dan ook niet de schuld op ons voor schade die niet door ons veroorzaakt is.
Wij hebben u hierna nog herhaaldelijk op de hoogte gesteld van de openstaande rekening maar bleef een reactie van u hier op uit.
Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende op de hoogte gesteld.

Koerier Komtzo

A schilt

Netjes melden als ze in de buurt zijn,
Hele nette en vriendelijke mannen die de spullen ook op zn plek zetten .niets anders dan lof .

Reactie Koerierkomtzo:

Bedankt voor deze fijne review. Wij zien u uiteraard in de toekomst graag weer!

Gerrie Planken

Heel erg goede ervaring. Zeker het personeel was erg vriendelijk en werkten hard. Ze werkten heel nauwkeurig en waren zuinig op de spullen.

Het meest valt op de zeer gunstige prijs.

Niets meer aan doen. Heel goed bedrijf

Reactie Koerierkomtzo:

Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaring met ons bedrijf. Wij vinden het fijn om te horen dat het u zo goed bevallen is, wij zijn u uiteraard in de toekomst graag wederom van dienst!

Hagendoorn

Vandaag verhuisd van Ammerstol naar Schoonhoven : waren netjes op tijd hele vriendelijke jongens en snel echt aan te bevelen! Dit bedrijf krijgt van mij een dikke 10!

Netjes op tijd en vriendelijk personeel.En snel. Alles goed voorbereid,

Ronald van Wijk

Uitstekend!

Uitstekende koerier! Haalde een seniorenbed op i.v.m. het overlijden van mijn moeder en bracht dit bed naar mijn tante. Condoleerde mij met het overlijden van mijn moeder en heeft het bed zelfs naar boven gebracht bij mijn tante. Alle lof!

Belde 20 minuten van tevoren op dat hij er aan kwam; erg prettig.

Tweedehandskledingbeurs Dordrecht

Wij hebben twee keer gebruik gemaakt van Koerierkomtzo. Beide keren zijn prima bevallen. Op tijd, keurig in-uitgeladen, beleefd en prettig in omgang.

Kunnen goed inladen en dragen zorg zodat niets beschadigd wordt. Werken snel!

Nicky Rietbaan

Zeker een positieve ervaring. We hebben koerier komt zo ingehuurd voor de verhuizing van onze gehele inboedel. De chauffeur was er ruim voor de afgesproken tijd en was erg vriendelijk. Met de...

Klantvriendelijk, behulpzaam en proffessioneel.

Stephanie

Eerder verhuizing en laatst ophalen van een bank.

Goed bereikbaar, erg vriendelijk, werken snel en zorgvuldig. Erg handig dat je via de site van te voren een prijs kan zien.

Smits

Heel erg goed

Snel en betrouwbaar

W kivits

Afspraak is afspraak. Goede prijs. De complimenten aan de medewerkers.

Zeer keurige medewerkers, die alle aandacht hebben voor je spullen.