Kwaliteit
7.9/10
Showroom
Collectie

Sibert Meurs

Pvc- tegels en tapijt gelgd. Prima. Eén tegel kwam los te liggen. Ook dat is uitstekend opgelost.

Vriendelijke mensen, goede service en een pracht product! Een absolute aanrader.

Service en betrokkenheid

I.W.D.

Bij Knulst onze Hongaarse punt parketvloer, tapijt voor 1e verdieping en vinyl voor 2e verdieping gekocht, Wat een geweldig vakmanschap laat dit bedrijf zien! Schitterend om te zien hoe met name de...

Vakmanschap, Betrouwbaarheid, Communicatie

N.v.t.

Ten have

Tijdens het verkopen van de vloeren erg sympathiek. Vanaf dat moment ging het hard achteruit. Bij elke vraag of klacht was het dat de planning te vol was, dat het aan hen niet lag dat soort excuses.

Ik denk dat de kwaliteit wel goed is.

1)Advies gegeven over de vloer; qua schoonmaken/luchtvochtigheid enz
2)Sympathieke mensen inhuren om klachten af te handelen (daar kan men een cursus voor volgen)
3)Mensen inhuren die een planning kunnen maken (ook hier kan men scholing voor volgen)
4)Mochten de dingen anders verlopen dan verwacht laat de sympathieke mensen van punt twee even bellen (de klant heeft wellicht ook een baan en wil misschien niet weken vrij nemen om jullie tegemoet te komen, je zou kunnen denken dat de klant ook een 'planning' heeft)
5) zorg dat ook de werklui kunnen communiceren. Bijv. Als de deuren niet meer open of dicht kunnen, dan kan zo iemand dat zeggen.

Reactie Knulst Vloeren:

Geachte mevrouw ten Have,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wij betreuren het dat u geen prettige ervaring heeft met ons bedrijf. Gelukkig hebben wij als bedrijf ook de mogelijkheid om onze zijde van het verhaal te belichten.

Bij aanschaf van een houten vloer wordt door ons altijd geadviseerd (met behulp van diverse documentatie) om rekening te houden met de juiste luchtvochtigheid (deze dient altijd tussen de 45 en 55% te zijn). Daarnaast hebben grote temperatuurschommelingen tevens een negatieve invloed op uw vloer. Dit is de reden waardoor uw vloer extreem gaat werken en het ene seizoen dus bol staat en het andere seizoen weer in de goede staat terug is.

Wij vinden het niet redelijk dat u met deze reden een 'slechte' review plaatst over ons bedrijf.
We zijn van harte bereid hierover met u in gesprek te gaan.

Team Knulst

J. Blok

Na een aangenaam en zorgvuldig verkoopadvies hebben we in alle kamers van ons appartement in Leiden Marmoleum laten leggen door Knulst. De adviesfase, het offertetraject, het inmeten en bepalen van...

Twee weken nadat onze vloer was geplaatst was er door ons eigen toedoen een ongelukje gebeurd met de vloer. Een deur stond open waardoor de vloer gedeeltelijk onder liep. Het Marmoleum begon op te bollen en los te komen van de ondervloer. Bij ons wel een beetje paniek maar na 1 telefoontje naar Nunspeet is alles uitstekend opgelost. Aftersales bestaat echt bij Knulst!

Niks veranderen, zo door gaan met eerlijk zaken doen en klanten zorgvuldig in integer adviseren.

Goed advies gekregen over leggen pvc-vloer over bestaande tegelvloer met vloerverwarming. Zijn erg blij met het eindresultaat. Prachtig en strak gelegd.

Geeft prettige en deskundige verkoopadviezen.

Na lang zoeken kwamen wij bij de Firma Knulst terecht! Daar hebben wij geen spijt van.
Reden 1) kwamen kijken en gaven een prijs opgave 2) Gingen met de prijs akkoord en toen de man "die van...

D v Weeghel

Prettige mensen en goede service

Gewoon goed

Rob Hartgers

Knulst heeft een groot aanbod in PVC vloeren, veel keus, goed advies, goed gevoel bij de verkoop.
De geleverde kwaliteit en afwerking is ook dik in orde, de vloer is echt heel netjes...

Grote keus, verstand van zaken

Communicatie.
Als start aanvang werkzaamheden eerder wordt dan afgesproken, vermeld dit dan expliciet (dik gedruk, onderstreept) in de mail en niet ergens in de orderbevestiging. Hier lees je zo overheen.

Stuur mails van duidelijk henkenbare afzender, niet Sales of Beelen.. De mail beland in spam-box of wordt niet gelezen. Ik zou hier 'Sales Knulst' of gewoon ''Knulst vloeren'' van maken.

Indien tijdens uitvoering werkzaamheden iets wordt beschadigd, laat de legger de afhandeling van die schade dan via de zaak lopen. Wij hebben afspraken gemaakt met de legger en na afwikkeling krijgen wij het via iemand van klantenservice weer terug. Vreemde gang van zaken.

Laat communicatie via 1 of maximaal 2 personen naar de klant verlopen en niet elke keer weer iemand anders die vervolgens niet de hele historie kent.

Als een legger/monteur later komt of helemaal niet komt, zorg er dan voor dat de klant gebeld wordt. Dit is wel netjes. Er zou bij ons nog een stuk gelegd worden op maandag tussen 14:00 en 16:00 uur. De man was er 15:55 en ging 17:00 uur pas weg. Ten eerste wachten wij lang en te tweede hadden wij een andere prive afspraak na 16:00 uur. Toevallig weet ik ook dat de man ook nog om 16:00 uur een andere afspraak had. Uw collega is daar niet meer heen gegaan, maar de mensen zijn ook niet gebeld.

Dit alles zorgt voor een minder prettig gevoel bij de firma Knulst en dat is jammer, want ik denk dat jullie goede spullen hebben en goed werk leveren.

Positief

bereid willigheid om te veranderen

n.v.t