1970 beoordelingen

1970 Reviews

Huize Bons

Goed hoor. Heel goed trouwens

Knuffelbeestje wat ik besteld had functioneerde niet naar behoren. Dit aan desbetreffende shop aangegeven. Binnen een dag een antwoord met omruilen of geld terug. Topzaak. Komen zeker nog een keer... Knuffelbeestje wat ik besteld had functioneerde niet naar behoren. Dit aan desbetreffende shop aangegeven. Binnen een dag een antwoord met omruilen of geld terug. Topzaak. Komen zeker nog een keer terug bij deze zaak

Dorothea

Goed tweede keer dat ik hier iets bestel en snel geleverd en goed verpakt

Theo

Positief, voor het eerst iets gekocht bij het knuffelparadijs

momenteel geen idee

pinkeltje

Super snelle levering

nog meer knuffels!

prticulier

Snelle en correcte levering

zou het niet weten

immo Talenco

Perfecte artikels, goede kwaliteit en de knuffels beantwoorden aan de verwachtingen. aan te raden webshop!

M

Goed product ,snelle levering

Mevr de Vries

Allereerst defect artikel ontvangen maar zonder problemen en dezelfde dag nog een nieuwe opgestuurd gekregen. We zijn erg tevreden over het winterdorp, niet goedkoop maar erg leuk. Vooral door de... Allereerst defect artikel ontvangen maar zonder problemen en dezelfde dag nog een nieuwe opgestuurd gekregen. We zijn erg tevreden over het winterdorp, niet goedkoop maar erg leuk. Vooral door de vele gekleurde lichtjes en zowel het treintje als het reuzenpad draaien rond.

Het winterdorp zat de eerste keer los in een te grote doos daardoor heeft hij de levering niet overleefd verwacht ik, de tweede keer was het veel beter ingepakt in een kleinere doos en was het prima.

nvt

Positief