1975 beoordelingen

1975 Reviews

modie

Top ervaring

Ben Beskers

Tevreden over het product 2 echte honden knuffels. Goed uitgevoerd gezien de drukte van de feestdagen. Besteld via Bol.com. Geleverd via PostNL. Afgegeven aan Service punt PostNL in Tolkamer. Mij... Tevreden over het product 2 echte honden knuffels. Goed uitgevoerd gezien de drukte van de feestdagen. Besteld via Bol.com. Geleverd via PostNL. Afgegeven aan Service punt PostNL in Tolkamer. Mij geïnformeerd "Artikel is aangekomen". 2 uur later opgehaald. Uitgepakt en afgegeven aan mijn echtgenote die in een gesloten afdeling van een verpleegtehuis wordt verzorgd. En zij was helemaal blij knuffelt en praat tegen de beide honden of het haar echte lieve zachte hondjes zijn. Chapeau weer even een mooi moment. Hierdoor een blijde partner in deze kille tijd.

Geen enkele ga zo door.

wiel

Gewoon goed

Otte

Heel goed, snelle levering

Niks op aan te merken

Wentink Forno Partners

Snelle levertijd, goed product. Ontzetten snelle reactie van de klantenservice. Top

Alles ging super soepel.
Alles ging super soepel.
Misschien de mogelijkheid om een bericht te sturen met het cadeautje. In ons geval was een cadeau voor een collega, rechtstreeks naar haar gestuurd, maar kon geen bericht sturen (of heb ik niet gezien)

47 jarige vrouw

Mooie knuffels met heel veel keuze (3000!)

De knuffel op de foto zag er op de website soms beter uit dan in het echt, maar sommige kwamen overeen met de foto op de website

Marlies

Super. Enorm veel keuze in knuffels, knuffels zien er goed uit en het is snel geleverd.

Geen.

M.Braken

Snelle en juiste levering !!

Schipper

Snelle levering en keurig verpakt. Uitstekende kwaliteit.

Geen.

Irene