Waardeloos

Artikel is volgens de website op voorraad en binnen 48 uur leverbaar. In de praktijk is het artikel helemaal niet meer (nooit meer) leverbaar. Jammer dat je als klant daar zelf achteraan moet... Artikel is volgens de website op voorraad en binnen 48 uur leverbaar. In de praktijk is het artikel helemaal niet meer (nooit meer) leverbaar. Jammer dat je als klant daar zelf achteraan moet bellen, als je na 3 dagen nog niets onrvangen hebt. Waardeloze service.

Zeer gecompliceerd

Wij hadden trapvoetjes voor een uitzettrap met 7 treden. Die bestelling hebben wij 3 maal moeten plaatsen om er doorheen te komen. Vorige week voor de derde keer besteld en nu 1 maal betaald,... Wij hadden trapvoetjes voor een uitzettrap met 7 treden. Die bestelling hebben wij 3 maal moeten plaatsen om er doorheen te komen. Vorige week voor de derde keer besteld en nu 1 maal betaald, terwijl de levering nog steeds is uit gebleven.
U zult begrijpen, dat wij daarover bepaald niet tevreden zijn.

Snelle service!

Supersnel in huis, jammer dat de verzend kosten niet wat lager zijn, een optie zou zijn om eens te kijken naar andere verzendwijzen ipv TNT post.....

Prima klushulp

Prima service. Verbeterpunt: Afleveradres bleek op website niet aangepast te kunnen worden! (Factuuradres wel).
Via klantenservice alsnog snel en correct geholpen!

E.J.Gunzel

Matig

donderdag s,avonds een drie standen schakelaar besteld ..en betaald ..geen bevestigings mail gehad . en na vele telefoontjes wordt ie pas een week later geleverd ..dus niet de planning waar mee... donderdag s,avonds een drie standen schakelaar besteld ..en betaald ..geen bevestigings mail gehad . en na vele telefoontjes wordt ie pas een week later geleverd ..dus niet de planning waar mee geadverteerd wordt.

Scimitar

Inbouwstekkers

Duidelijke website, snelle levering en duidelijke communicatie via de mail.

Goede site met prima prijzen

Horren besteld welke niet meer leverbaar bleken te zijn, snel geholpen om de bestelling aan te passen naar horren die wel leverbaar zijn.

A J Bergsma

Bestelling

ECHT EEN SNELLE LEVERING

Bestelling

prima ervaring

Jolande Ivits-van Laarhoven

Slechte service

product besteld op woensdagavond. Maandag zelf gebeld ivm product nog niet ontvangen. Blijkt dat product niet meer leverbaar is. Dat product niet meer leverbaar is kan voorkomen echter dat dit dan... product besteld op woensdagavond. Maandag zelf gebeld ivm product nog niet ontvangen. Blijkt dat product niet meer leverbaar is. Dat product niet meer leverbaar is kan voorkomen echter dat dit dan nietdoorgegeven wordt vind ik zeer slecht.
Zonde van de verzendkosten want die zijn we kwijt.