8.5/10

Marathonman

Bestelling van begin tot eind perfect georganiseerd en verwerkt. Snel en duidelijk. Aanrader. Had al een positieve ervaring met dit bedrijf dus dan volgt een herhaling!

Ruime keuze in o.a. de gerenommeerde merken, snelle deugdelijke afwikkeling zonder poespas.

n.v.t.

Horsepower Events

Aangename ervaring, snelle communicatie en verzending. Product zoals beschreven

De levering was mis gelopen (niet door fout van Kluizenwinkel), ze hebben onmiddellijk actie ondernomen. Na een week was het nog niet uitgeklaard en hebben ze op eigen kosten reeds een nieuwe bezorgd.

Supersnel geleverd

Via bol.com besteld

R. Vonk

Nooit van deze winkel kopen!!! Zij leveren verkeerde producten, antwoorden in slecht Engels, administratie is een puinhoop, en betalen niet terug. Zij komen hun afspraken niet na!!!

Absoluut geen enkele

Administratie op orde brengen!

Groot aanbod, correcte afhandeling

Goed product, snel geleverd

BNa de bestelling duurde het nogal lang voordat er iets werd geleverd dus heb ik gemaild. vervolgens kreeg ik keurig bericht dat er met de order iets was mis gelopen. De kluis zou snel worden toe...

Er wordt wel snel gereageerd op een gestuurde mail.

Nadat ik de kluis had terug gezonden kreeg ik geen bevestiging dat mij de juiste kluis zou worden toegezonden. ik ga er van uit dat dat gebeurd, maar had daar wel graag iets over gehoord.

L. Van Veen

Goed bedrijf

Bas Meegdes

Geleverd zoals verwacht en afgesproken

De kluis werd netjes op tijd geleverd.
Echter bleek dat de kluis op slot zat, terwijl voor het eerste gebruik de kluis geopend geleverd moet worden.
Door een snelle actie van...

Goede service verlening