bert g

Prima service
snelle levering

Johan Props

Veilig en goed verpakt voor verzending

Goed zoals het is

Gitaarjongen

Heel tevreden over de klantvriendelijkheid. Mijn product was bij de transporteur vertraagd en had bij aankomst transportschade. Kluizenwinkel.com heeft dit goed opgelost en korting aangeboden. Ik...

Goede informatie op de website, scherpe prijzen en een adequate klantenservice.

Ik vond dat de snelheid waarmeed oplossingen kwamen wat achterbleven bij de ambities van het bedrijf GBSshops. Als een product vertraagd is of zoek, heb ik liever een product dat snel na wordt gestuurd dan een onderzoek bij de transporteur. Maar allkes is naar tevredenheid opgelost.

b.korte

Goed overzichtelijke site, duidelijk e informatie, goede prijs/kwaliteit, snelle verzending.

nvt

nvt

Voldoende keuze, snelle levering, acceptabele prijs!

snel

neen

Geen problemen gehad. Was duidelijk en levering snel.

Duidelijkheid

Neen

Raphael

Pro-actief, bellen wanneer er iets niet goed is gelopen. Levering was op tijd en vriendelijk personeel.

Nog geen ontdekt.

Marathonman

Bestelling van begin tot eind perfect georganiseerd en verwerkt. Snel en duidelijk. Aanrader. Had al een positieve ervaring met dit bedrijf dus dan volgt een herhaling!

Ruime keuze in o.a. de gerenommeerde merken, snelle deugdelijke afwikkeling zonder poespas.

n.v.t.

Horsepower Events

Aangename ervaring, snelle communicatie en verzending. Product zoals beschreven

De levering was mis gelopen (niet door fout van Kluizenwinkel), ze hebben onmiddellijk actie ondernomen. Na een week was het nog niet uitgeklaard en hebben ze op eigen kosten reeds een nieuwe bezorgd.