F. Hol

Jaimie is een kundige man met veel verstand van duurzame energie. Enorm veel kennis van zonnepanelen en andere duurzame oplossingen voor particulier en ondernemer. Neemt ruim de tijd om alles uit te... Jaimie is een kundige man met veel verstand van duurzame energie. Enorm veel kennis van zonnepanelen en andere duurzame oplossingen voor particulier en ondernemer. Neemt ruim de tijd om alles uit te leggen en is zeer goed bereikbaar. Zonnepanelen waren erg vakkundig en netjes geïnstalleerd en Klomp Elektrotechniek is een enorme aanrader.

Jan

Prima tevreden goede en deskundige medewerkers.

Sabrina

Klomp Elektrotechniek kan ik iedereen aanraden! Jaimy is een ontzettend goede en betrouwbare vakman die zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Ons nieuwe huis heeft hij samen met zijn team binnen... Klomp Elektrotechniek kan ik iedereen aanraden! Jaimy is een ontzettend goede en betrouwbare vakman die zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Ons nieuwe huis heeft hij samen met zijn team binnen twee dagen volledig van nieuwe elektra voorzien: alles netjes afgewerkt en pas naar huis toen Jaimy helemaal zelf tevreden was (wij waren dat al;). Dus: opzoek naar een goede elektricien die met je meedenkt?! Even bellen met Klomp Elektrotechniek!

Tim Peperzak

Prima service van begin tot eind. Jaimie heeft ons goed geadviseerd, de zonnepanelen netjes geïnstalleerd en dat alles voor een scherpe prijs.

Kobel Holding

Goede communicatie en heldere planning bij de verandering van onze installatie.
Zeer aan te bevelen.

Remco Bruijn

Klomp Electro Elektrotechniek heeft ons huis van zonnepanelen voorzien. Dit is zeer vakkundig gebeurd. Ook volgende klussen zou ik graag door Klomp Elektrotechniek laten uitvoeren. De panelen zijn... Klomp Electro Elektrotechniek heeft ons huis van zonnepanelen voorzien. Dit is zeer vakkundig gebeurd. Ook volgende klussen zou ik graag door Klomp Elektrotechniek laten uitvoeren. De panelen zijn storingsvrij en er is gekozen voor een zeer goede omvormer. De prijs is eerlijk en het product is goed. Bij vragen wordt snel gereageerd.

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf. Vanaf het eerste moment worden er duidelijke afspraken gemaakt. Bij verhindering wordt er netjes een terugkoppeling gegeven. Het werk dat wat geleverd is... Zeer positieve ervaring met dit bedrijf. Vanaf het eerste moment worden er duidelijke afspraken gemaakt. Bij verhindering wordt er netjes een terugkoppeling gegeven. Het werk dat wat geleverd is netjes en verzorgd. Kwaliteit van de materialen is ook goed. Jamie is erg flexibel en denkt mee.

Goed advies. Aanrader!

Sander

Erg goed en snel geholpen!

Klomp heeft in ons huis verschillende aanpassingen aan de elektrische installatie verricht, verlichting geleverd en geplaatst.