Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers

Michael Hana

Good advice and take time to explain

professional

prijs?

Ludolf Postma

Ik ben tevreden met de verwerking van offerte en plaatsen van de warmtepomp

aardige mensen en goede dienstverlening

weet niet

Ria en Willy de Haard

Heel goed bedrijf . Ze doen precies wat er afgesproken is . Ze werken keurig . Daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen

Afspraken . Service . En zeer net werk

Geen . Ze moeten gewoon zo doorgaan

Jos van der Meulen (particulier)

Ik heb een buitenunit en 4 binnenunits laten aanleggen wat nog al wat gepuzzel met zich meebracht gezien het feit dat ik zo min mogelijk leidingen aan de buitenkant vh huis wilde. Klimate heeft... Ik heb een buitenunit en 4 binnenunits laten aanleggen wat nog al wat gepuzzel met zich meebracht gezien het feit dat ik zo min mogelijk leidingen aan de buitenkant vh huis wilde. Klimate heeft samen met mij een netwerk uitgedacht dat aan mijn wensen voldeed. Redelijk snel was ik aan de beurt om de airco's te laten plaatsen en de medewerkers hebben dit met vakmanschap gedaan. Leuke gasten en harde werkers. Nu zeer tevreden.

Goed advies vooraf, goede planning en vakkundige aanleg. Kwaliteitsspullen!!

R. van Oene

Drie maanden voor niets gewacht.....

Schuld bekennen

communicatie, klantvriendelijkheid, expertise moet beter

Edwin Kasteleijns

Voor de 1e keer wat aangeschaft via KliMate en dat is ons uitstekend bevallen,

Redelijk snel geleverd, netjes werk,

Geen idee

Ronne van den Hondel

Na een lange wachttijd kunnen wij nu eindelijk genieten van onze hybride warmtepomp van Daikin. Wij zijn door Klimate al die tijd prima op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Het is nu... Na een lange wachttijd kunnen wij nu eindelijk genieten van onze hybride warmtepomp van Daikin. Wij zijn door Klimate al die tijd prima op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Het is nu alleen nog wachten op de wifimodule.

Afspraken na komen en voor vragen kun je altijd terecht. De plaatsing door de monteurs is ook helemaal naar tevredenheid gedaan.

Zou het zo even niet weten.

Theo Groenen

Een zeer vriendelijke en professionele ervaring

Snel en direct en een prima uitleg,en een goed product

Kan ik nog niet zeggen,moet nog geplaatst worden.

Violento - Ice & More

Relatief gezien redelijk snel een afspraak kunnen krijgen voor advies. Offerte binnen één dag gekregen. Snel afspraak kunnen maken nadat materialen binnen waren. Monteurs zelfstandig installatie... Relatief gezien redelijk snel een afspraak kunnen krijgen voor advies. Offerte binnen één dag gekregen. Snel afspraak kunnen maken nadat materialen binnen waren. Monteurs zelfstandig installatie geïnstalleerd met weinig overleg. Zaak netjes achtergelaten.

Komen afspraken goed na

Waterafvoeren moeten met onderbreking op riool worden aangesloten. Dit was wel toegezegd naar niet gedaan.

Fam Gubbels

Heel vriendelijk en servicegericht. Goed bereikbaar.

Heel vriendelijk en servicegericht. Goed bereikbaar.

Lange wachttijden van afspraak maken schouw, naar offerte, naar plaatsing - lange doorlooptijden.
Jammer dat er weer een ander bedrijf moet komen voor de elektriciteit, daarin had ik graag ontzorgd geworden. Dit moe tik zelf regelen en kost mij tijd en moeite en geld. Daarbij moeten die bedrijven ook weer op elkaar afgestemd worden en dat loopt niet altijd gladjes. Dit is echt een hard verbeterpunt voor Klimate.
Net als in de supermarkt willen we naar one stop shopping.