Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers

E. Pater

Goed bedrijf. Deskundig en betrouwbaar.

Duidelijkheid, houden aan afspraak en goed personeel.

Maika Cobussen

Snelle levering van nieuwe apparatuur. Vakkundig gemonteerd. Schoon gewerkt. Vriendelijke monteurs

Doen wat ze beloofd hebben. Vakwerk

J. van Son

Duidelijke afspraken. Zeer net werk geleverd. Meedenkend.

Net werk geleverd

Geen verbeterpunten.

Martijn van Bree

Ze hebben verstand van zaken

Communicatie kan beter

Wim Dekkers

Prima!

Bereikbaarheid prima, de monteurs hebben goed werk geleverd.

De aanloop naar de installatie was rommelig. Meerdere adviseurs in huis gehad, maar uiteindelijk was het pas drie dagen voor de installatiedatum duidelijk of die kon doorgaan ivm met de beschikbare... De aanloop naar de installatie was rommelig. Meerdere adviseurs in huis gehad, maar uiteindelijk was het pas drie dagen voor de installatiedatum duidelijk of die kon doorgaan ivm met de beschikbare ruimte.

Rob Bos

Wij zijn zeer tevreden over het contact met Klimate en de werkzaamheden die Klimate heeft verricht.

Corneille is zeer attent, denkt mee en lijkt ons ook heel deskundig. In ieder geval een vertrouwenwekkend en prettig persoon om voor zo'n klus over de vloer te hebben. Op verzoek is de thermostaat... Corneille is zeer attent, denkt mee en lijkt ons ook heel deskundig. In ieder geval een vertrouwenwekkend en prettig persoon om voor zo'n klus over de vloer te hebben. Op verzoek is de thermostaat door hem geprogrammeerd.

Er was een misverstand over de plaats van de buitenunit. Dit had met een vooraf gemaakte schets voorkomen kunnen worden. Nu waren er opeens meerkosten, het is prettiger wanneer dit eerder in beeld... Er was een misverstand over de plaats van de buitenunit. Dit had met een vooraf gemaakte schets voorkomen kunnen worden. Nu waren er opeens meerkosten, het is prettiger wanneer dit eerder in beeld is.
De handleiding van de thermostaat is verwarrend en ingewikkeld. Jammer dat er niet een beter leesbare versie beschikbaar is.

Albert van de Berg

We hebben geen airco laten plaatsen maar een warmtepomp. Communicatie is vanaf het begin summier geweest. Toen er problemen waren in eerste instantie gewoon waardeloos. Meerdere malen beloven terug... We hebben geen airco laten plaatsen maar een warmtepomp. Communicatie is vanaf het begin summier geweest. Toen er problemen waren in eerste instantie gewoon waardeloos. Meerdere malen beloven terug te bellen en dat gewoon niet doen. Uiteindelijk na tussenkomst opfraachtgever is alles uitstekend verlopen en mooi geplaatst.

Netjes geplaatst.

Communicatie. Doe wat je belooft en hou mensen op de hoogte van het proces.

Aad Binkhorst

Prima bedrijf

Men houdt zich aan de afspraken. Men werkt vlot en netjes! Nazorg uiteindelijk goed, de serviceafdeling reageert vlot op mails

Telefonisch niet altijd goed bereikbaar.
Oplevering en in gebruik stelling had uitvoeriger gemogen.
Telefonisch niet altijd goed bereikbaar.
Oplevering en in gebruik stelling had uitvoeriger gemogen.
We bleven toch met aantal vragen achter. Via de serviceafdeling is toch nog iemand langs geweest.

ZOE Training en Coaching

informatie vooraf was prima, installatie zelf verliep vlot

de wachttijdvond ik te lang: ik heb 3 maanden langer moeten wachten dan ik wilde en dan voorspeld was. Aanvankelijk was gezegd dat de airco misschien nog in de december geinstalleerd zou kunnen... de wachttijdvond ik te lang: ik heb 3 maanden langer moeten wachten dan ik wilde en dan voorspeld was. Aanvankelijk was gezegd dat de airco misschien nog in de december geinstalleerd zou kunnen worden. Moest daardoor een tijdelijke oplossing vinden voor warmen van een ruimte.

Ed

Goede ervaring, ze denken met je mee en zijn deskundig.

Medewerkers werken zeer netjes.

Zou het 1,2,3, niet weten