Offerte
Advies
Medewerkers

Bouman

Goed en kundig

Er werd doorgevraagd over wat ik wil en dragen ideeƫn voor

Hou zo vol

Hertoghs

Vriendelijk en deskundig

vriendelijkheid

lange wachttijd

M. Knoest

Prettige samenwerking

Doet wat het beloofd

Uitgebreider pakket bij zelf installatie

de waal

Erg fijne jongens die rustig en netjes werkte

rust

demping in de ontkasting maken was niet helemaal goed,dit zelf goed gedaan kon zien dat ze dat niet vaak hadden gedaan

Nico

Zeer vriendelijke medewerkers die op een begrijpelijke manier uitleg en toelichting geven. Ze komen hun afspraken na en anders wordt er overlegd.

Communicatie sterk

Moeilijk te zeggen

Assink

Gemengde ervaringen

Huisbezoek met goed advies
Duidelijke offerte

De installateurs met ruim voldoende en de juiste installatiematerialen op pad sturen.
Installateurs goed trainen inzake het correct handelen bij de aanleg (bv. minimale kans op schade bij het doorboren van muren) en de klantinstructie van de airco.
Niet meer meters in rekening brengen dan er werkelijk gebruikt is.

SBR

Goede service, zetten ook door als het lastig is

Wij kochten ons Airco systeem in 2018. In eerste instantie draaide alles naar behoren maar na enige tijd ontstonden er lastig te traceren geluiden. Het vergde wat geduld zowel van Klimate als ons om... Wij kochten ons Airco systeem in 2018. In eerste instantie draaide alles naar behoren maar na enige tijd ontstonden er lastig te traceren geluiden. Het vergde wat geduld zowel van Klimate als ons om alles op te lossen. Klimate zit niet bepaald om de hoek en voor sommige zaken waren we afhankelijk van de fabrikant. Eerder dit jaar werd er een monteur van de fabrikant meegomen en een plan gemaakt. Het systeem werd opnieuw opgehangen, ontbraamd en een binnenunit kreeg een nieuw onderdeel. De monteurs lostte een potentieel showstopping probleem creatief en adequaat op. Deze zomer hebben we daardoor weer probleemloos kunnen genieten van de airco. Zowel de monteurs als de mensen op de servicedesk zijn vriendelijk, bekwaam en hulpvaardig. Bedankt Klimate.

Check of de monteur alles heeft wat hij nodig kan hebben voor hij vertrekt. ;)

Jan van der Woude

Slechte ervaring

De klant zijn airco maken

R. Sanders

Uitstekende ervaring, zowel wat betreft keuzemogelijkheden, persoonlijk advies, duidelijkheid van offerte, prijsniveau en installatiewerk.

* Goed deskundig advies op locatie.
* Relatief korte levertijd.

E. Pater

Goed bedrijf. Deskundig en betrouwbaar.

Duidelijkheid, houden aan afspraak en goed personeel.