Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers

CV

Ze hebben sterke marketing, via informatie avond gemeente werden ze naar voren geschoven als betrouwbare leverancier van hybride warmtepomp. Al wat onduidelijkheden rondom installatie. Vervolgens... Ze hebben sterke marketing, via informatie avond gemeente werden ze naar voren geschoven als betrouwbare leverancier van hybride warmtepomp. Al wat onduidelijkheden rondom installatie. Vervolgens heel veel mails met aanbod onderhoudscontract airco... en uiteindelijk blijkt - na 1 jaar- dat ze geen onderhoudscontracten hebben en ook geen storingsdienst. Ik zou ze daarom niet meer kiezen

Ze hebben op zich netjes geïnstalleerd (hoewel er allerlei meerkosten kwamen die bij offerte niet genoemd waren)

Belangrijkste: ze hebben geen storingsdienst en geen onderhoudscontract!!

H Weis

Goede betrouwbaar bedrijf. Monteurs nemen overal netjes de tijd voor. Top afgewerkt. Onze complimenten.

Alfred Geitenbeek

Via de gem,eente Zevenaar hebben we meegedaan aan de collectieve inkoop van een hybride warmtepomp. Na enig heen en weer gemail over het contract kregen we een duidelijke offerte en is de warmtepomp... Via de gem,eente Zevenaar hebben we meegedaan aan de collectieve inkoop van een hybride warmtepomp. Na enig heen en weer gemail over het contract kregen we een duidelijke offerte en is de warmtepomp inmiddels geïnstalleerd. Afspraak is goed nagekomen en de installatie is netjes en efficiënt afgerond. Installateurs kwamen prettig en bekwaam over, de instructie bij de pomp was voldoende.

Duidelijke informatievoorziening, één aanspreekpersoon, afspraken worden nagekomen.

Tip: nazorg na de installatie, informeer of alles goed bevalt of er onduidelijkheden zijn. Wij hebben nog een keer gemaild over de warmtevoorziening, het lijkt alsof de vloerverwarming anders op de... Tip: nazorg na de installatie, informeer of alles goed bevalt of er onduidelijkheden zijn. Wij hebben nog een keer gemaild over de warmtevoorziening, het lijkt alsof de vloerverwarming anders op de nieuwe installatie reageert. Het zou erg fijn zijn als een medewerkers nog eens de installatie controleert.
Een tweede tip: zorg voor informatie tijdens de installatie over onderhoud. We zouden een flyer of verwijzing naar de website graag hebben gekregen.

H. Oudenbroek

Warmtepomp laten installeren. Nette afwerking. Oplossingsgerichte servicedienst.

Contactpersoon servicedienst is fijn klantgericht en probleem oplossend. Denkt mee met de klant.

De communicatie en de navolging op verzoeken kan beter.

Cameron

Friendly competent personnel

Fast clean workers

Nil

J. Vranken

Goede ervaringen werken netjes en geven mogelijke verbeteringen aan

Prijs/kwaliteit

Snelheid tussen akkoord offerte en daadwerkelijke installatie

Fred Roffelsen

Wij hebben op een aangename en correcte wijze samen kunnen werken met de medewerkers van KliMate. Dat betreft niet alleen de samenwerking met mensen van het kantoor en de planning maar zeker ook met... Wij hebben op een aangename en correcte wijze samen kunnen werken met de medewerkers van KliMate. Dat betreft niet alleen de samenwerking met mensen van het kantoor en de planning maar zeker ook met de monteurs die bij ons de installatie hebben aangelegd.

Na komen van gemaakte afspraken, korrekte manier van communiceren, kompetente en vriendelijke medewerkers

wij zouden geen verbeteringspunten kunnen aandragen daar wij uitermate tevreden zijn.

Margret

Zeer goede adviezen mbt airco, snelle offerte en levering/ plaatsing door kundige en heel vriendelijke monteurs.

Zie boven.

H. Plenk

Tevreden met de service, after sale en het resultaat

Nette werkwijze, tussentijdse terugkoppeling tijdens de uitvoering en oplossingsgerichte instelling.

Dubbel check voor uitvoering bij een grote ingreep als deze zou iets eerder mogen zodat er meer reactietijd is. anderzijds was er ook hier weer meedenken en oplossingsgerichtheid die sterk naar... Dubbel check voor uitvoering bij een grote ingreep als deze zou iets eerder mogen zodat er meer reactietijd is. anderzijds was er ook hier weer meedenken en oplossingsgerichtheid die sterk naar voren kwam.

Boot

Goed bedrijf