Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Goede, correcte afhandeling van de order. Helaas zat er aan de rand van één poster toch een vouw, ondanks dit zorgvuldig was ingepakt in A0 poster papier, en dat in een kartonnen koker. Omdat het... Goede, correcte afhandeling van de order. Helaas zat er aan de rand van één poster toch een vouw, ondanks dit zorgvuldig was ingepakt in A0 poster papier, en dat in een kartonnen koker. Omdat het net op de rand is van de kliklijst, valt het niet op.

PRIMA SERVICE, ZOALS HET HOORT

Mooi frame snelle levering. Frame was helaas beschadigt maar na contact met de klantenservice kreeg ik een nieuwe verzonden.

Geen factuur ontvangen ! Die heb ik voor mijn administratie wel nodig!

Prima verzending en product zoals verwacht.

Prima poster lijsten, snel bezorgd.

Hans Enequist

Snelle levering. Prima verpakking!

...

Uitermate slecht, begon goed, vriendelijk en hulpvaardig. Bestellingklopte niet, maten waren niet goed, antwoord...dat kan niet...levering neiuw lijsten ging goed, helaas na 2 dagen nog geen reactie... Uitermate slecht, begon goed, vriendelijk en hulpvaardig. Bestellingklopte niet, maten waren niet goed, antwoord...dat kan niet...levering neiuw lijsten ging goed, helaas na 2 dagen nog geen reactie op mijn klagmail, slecht!!!