Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

mevrouw Renate Steenbergen

Bij de eerste levering die ik gedaan heb, was er 1 lijst beschadigd tijdens het transport, na het sturen van een foto van de beschadiging is er direct een nieuwe lijst afgestuurd. Dat is service... Bij de eerste levering die ik gedaan heb, was er 1 lijst beschadigd tijdens het transport, na het sturen van een foto van de beschadiging is er direct een nieuwe lijst afgestuurd. Dat is service zoals het behoort. Bedankt!

mevrouw Wendy Spijkers

Snel en betaalbaar. Goede kwaliteit.

mevrouw M.F. Meertens

Goede webshop. Zat geen bevestigingsmateriaal bij de lijst. Even e-mail gestuurd en geen probleem. Binnen enkele dagen lag het, alsnog, in de brievenbus. Blij met de kliklijst voor mijn... Goede webshop. Zat geen bevestigingsmateriaal bij de lijst. Even e-mail gestuurd en geen probleem. Binnen enkele dagen lag het, alsnog, in de brievenbus. Blij met de kliklijst voor mijn diamantpainting. Waarschijnlijk, bestel ik, volgende lijst, weer hier. Bedankt. Ga zo door.

heer marcel Kampman

Heb contact gezocht omdat een folie beschadigd en heel vies is geleverd, niet door de verzending. Ook folie in de lijst was gekneusd. Tot op heden geen antwoord ontvangen. Levering is door DHL in... Heb contact gezocht omdat een folie beschadigd en heel vies is geleverd, niet door de verzending. Ook folie in de lijst was gekneusd. Tot op heden geen antwoord ontvangen. Levering is door DHL in twee keer gebeurd terwijl ze in één levering zaten, duidelijk geval van 'oeps' en die werd dus een dag later alsnog geleverd. Kortom, stroef allemaal. Lijst zelf is prima.

mevrouw Jacqueline Verrijth

Prima geregeld

mevrouw k van Tilborg

Goedeprijs

Mooi product , die bestel ik nog

Johan

Prima service en uitstekende uitleg op mijn vragen. Een aanrader

Achteraf bleek 1 product 10-12 weken levertijd te hebben