Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

mevrouw M.F. Meertens

Goede webshop. Zat geen bevestigingsmateriaal bij de lijst. Even e-mail gestuurd en geen probleem. Binnen enkele dagen lag het, alsnog, in de brievenbus. Blij met de kliklijst voor mijn... Goede webshop. Zat geen bevestigingsmateriaal bij de lijst. Even e-mail gestuurd en geen probleem. Binnen enkele dagen lag het, alsnog, in de brievenbus. Blij met de kliklijst voor mijn diamantpainting. Waarschijnlijk, bestel ik, volgende lijst, weer hier. Bedankt. Ga zo door.

heer marcel Kampman

Heb contact gezocht omdat een folie beschadigd en heel vies is geleverd, niet door de verzending. Ook folie in de lijst was gekneusd. Tot op heden geen antwoord ontvangen. Levering is door DHL in... Heb contact gezocht omdat een folie beschadigd en heel vies is geleverd, niet door de verzending. Ook folie in de lijst was gekneusd. Tot op heden geen antwoord ontvangen. Levering is door DHL in twee keer gebeurd terwijl ze in één levering zaten, duidelijk geval van 'oeps' en die werd dus een dag later alsnog geleverd. Kortom, stroef allemaal. Lijst zelf is prima.

mevrouw Jacqueline Verrijth

Prima geregeld

mevrouw k van Tilborg

Goedeprijs

Mooi product , die bestel ik nog

Johan

Prima service en uitstekende uitleg op mijn vragen. Een aanrader

Achteraf bleek 1 product 10-12 weken levertijd te hebben

Marleen Elzerman

Lijst was kapot bij levering en er werd direct zonder gedoe een nieuwe opgestuurd!