Car

Snelle service netjes verstuurd en fantastisch te woord gestaan

B.D. Willemse

Op zich prima. Keurig en stevig verpakt.
Jammer dat er in het systeem iets was misgegaan waardoor de lego later werd geleverd. Had zo gehoopt het snel na de releasedatum te hebben.

Wouter Mansier

Zeer goed

Mieke van der Knaap

Gereserveerde koop op tijd geleverd

Natasja

Nette prijzen, de Lego wordt goed verpakt verstuurd. Wel al 2x een pre-order besteld, maar wordt pas 10 dagen later dan de vermelde datum geleverd.

Julie De smedt

Ik wil eventjes jullie ganse team bedanken.
Ik wil eventjes jullie ganse team bedanken.
Vorige week bestelde ik een kader voor een begrafenis gisteren, jullie hebben dat in spoedprocedure zonder extra kosten laten maken en leveren. Met als gevolg: een dag op voorhand geleverd.
Dat is zooo waardevol, bedankt!

Johnny Mesander

Duidelijke site en niet duur
Product netjes verpakt

Marc Janssen

Heel goed

M.L. van der Stap

Ik wilde mijn bestelling ophalen, toen ik de bestelling zag vroeg ik mezelf af of het wel geschikt was voor waar ik het voor wilde gebruiken, waarop de dame zei, nou dat zou ik niet doen. Daarna... Ik wilde mijn bestelling ophalen, toen ik de bestelling zag vroeg ik mezelf af of het wel geschikt was voor waar ik het voor wilde gebruiken, waarop de dame zei, nou dat zou ik niet doen. Daarna hebben ze de betaling gecrediteerd, zeer coulante regeling. Keurig afgehandeld. Top!!

theo bukkems

Uitstekend