Tamara

Heel vriendelijk contact gehad, ik had een spoedverzending gevraagd voor een prachtig armbandje voor de doop van mijn neefje en dat werd meteen dezelfde dag nog verzonden! Echt heel goede service!... Heel vriendelijk contact gehad, ik had een spoedverzending gevraagd voor een prachtig armbandje voor de doop van mijn neefje en dat werd meteen dezelfde dag nog verzonden! Echt heel goede service! En ook nog heel mooi ingepakt. Er word echt met liefde aan gewerkt.

Marijke Vanderperren

Goede en correcte informatie op de website, product zoals afgebeeld, snelle service, mooi verpakt, heel attent.

Pleun Meuwissen

Heel fijn! Zeker aanrader! Mooi product, goede service.

Lynn

Het armbandje was zoals verwacht en kwam in een leuk doosje met kaartje.

Femmie

Zeeeer tevreden over de babyarmbandjes!!!! Leuk appcontact gehad over de mogelijkheden en advies hierin. Zeer snel ontvangen en uiterst tevreden over hoe de armbandjes eruit zagen en hoe mooi ze... Zeeeer tevreden over de babyarmbandjes!!!! Leuk appcontact gehad over de mogelijkheden en advies hierin. Zeer snel ontvangen en uiterst tevreden over hoe de armbandjes eruit zagen en hoe mooi ze waren verpakt. Dit is echt met liefde gemaakt!!!