John verhallen

Snelle levering voor een scherpe prijs

Duidelijke website

Ruben

Erg fijne en persoonlijke benadering naar de klant.

persoonlijke benadering, snelle levering van uitstekend materiaal

geen verbeterpunten

Maarten Schepers

Scherpe prijzen en snelle service! Vragen worden altijd snel en netjes beantwoord.

Prima producten tegen goede prijs

Zeer snelle en nette levering

Prima, snel en correct

Goede klantenservice, snelle en reactie en aflevering

Klantvriendelijk, snelle reactie en levering

Erik Dost

Prima assortiment, uitstekende communicatie, scherpe prijzen

Scherpe prijzen, ruim assortiment

Fam. Reumers

Waxspullen besteld, goede service

Goede uitleg en service

Gertjan

Ski's laten slijpen en training ski slijpen gevolgd.

Waxset besteld. Prijs op de website bleek niet te kloppen (is inmiddels aangepast). In overleg een goede prijs afgesproken. Vervolgens snel geleverd en nog een paar extra's erbij mogen ontvangen... Waxset besteld. Prijs op de website bleek niet te kloppen (is inmiddels aangepast). In overleg een goede prijs afgesproken. Vervolgens snel geleverd en nog een paar extra's erbij mogen ontvangen voor het ongemak. Prima service.

Snelle reactie, komen afspraken netjes na.

1x een mail sturen om een review achter te laten is wel genoeg. Ik hoef daar niet iedere dag een herinnering voor.

Reactie Klein Wintersport:

Beste , dank voor uw review. Graag willen wij via deze weg reageren op uw opmerking aangaande de hoeveelheid herinneringen. Sindskort maakt Klein Wintersport gebruik van het reviewsysteem van de... Beste , dank voor uw review. Graag willen wij via deze weg reageren op uw opmerking aangaande de hoeveelheid herinneringen. Sindskort maakt Klein Wintersport gebruik van het reviewsysteem van de Feedback Company. Deze stuurt eenmaal een verzoek en nog eenmaal een aantal dagen later. Zoals ik u bericht lees ontvangt u nog meer verzoeken dan deze twee. We gaan ons best dit verbeteren. Dank voor uw tip! Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen, bel of mail gerust.
Sportieve groet, Klein Wintersport