Omgaan met klachten
Prijs van kitwerk

Kitwerk in de badkamer

D. Verbeek

Badkamer kitten

de kleur van de kit is vooraf moeilijk in te schatten. Uiteindelijk had ik liever een donkerdere kit rondom de vloer gehad.

G.J. Flipse

Afkitten badkamer

vakwerk, vriendelijk personeel, komt afspraken na

Prettige en snelle service; achteraf was het beter geweest op lokatie te komen kijken ivm afspraken over hoe uitvoerig precies moet zijn

snelheid vriendelijke werkers

zie boven uiteindelijk toch iets te veel haast waardoor kwaliteit afwerking onder druk is komen te staan

John Kokshoorn

Geweldig bedrijf, levert wat ze beloven.

Komen afspraken na, mooie afwerking.

Zo blijven doorgaan!

Mr. Connect

Kitvoegen.nl is uitstekend bedrijf op het gebied van kit en kitvoegen aanleggen .
Met een schat aan ervaring en goede service moet je eigenlijk gewoon bij kitvoegen.nl zijn .

Top service met hoogstaande producten .

Amalthea

Spoedklus goed en netjes uitgevoerd, goed contact, sneller dan verwacht.

Snelle klantvriendelijke reactie en inplanning, goede kwaliteit werk

Van den Berg

Wij hebben een zeer slechte ervaring gehad met Kitvoegen.nl. Op de afgesproken datum en tijd kwam er niemand opdagen. Na telefonisch kontakt werd medegedeeld dat we niet ingepland stonden, maar het... Wij hebben een zeer slechte ervaring gehad met Kitvoegen.nl. Op de afgesproken datum en tijd kwam er niemand opdagen. Na telefonisch kontakt werd medegedeeld dat we niet ingepland stonden, maar het zou worden nagekeken. Even later werd ons medegedeeld dat de kitter ziek zou zijn en dat we zelf maar op zoek moest naar een kitter in onze omgeving.
Hieronder heb ik alles aangegeven met slecht, omdat alle onderdelen ingevuld moeten worden. Kwaliteit en snelheid van het kitwerk kan ik echter niet over oordelen omdat er uiteindelijk niemand gekomen is.

Afspraken nakomen, en mocht dit door overmacht onverhoopt niet kunnen op tijd kontakt opnemen en een nieuw alternatief aanbieden.

Reactie Kitvoegen.nl:

Deze meneer heeft zeker gelijk dat er niemand kwam opdagen op het juiste tijdstip.
Alleen verteld meneer er niet bij dat we de dag ervoor zeker 3x gebeld hebben dat onze kitter ziek was en we een nieuwe afspraak wilden maken en dat ook op meneer zijn voicemail hebben gemeld.
Echter wilden wij gelijk een nieuwe afspraak maken met meneer maar dat was niet meer nodig.
Had deze meneer dit wel gedaan hadden we zeker beter gescoord dan nu.......

L.H. van den Berg

Zeer pratisch ingesteld.