Omgaan met klachten
Tips gegeven?
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

Onze badkamer had nieuwe kit nodig. Peter en Leen van Kitvoegen.nl hebben ons uitstekend geholpen.

Communicatie, vriendelijkheid, snelheid

Kunnen pinnen i.p.v. contant betalen

Marloes Jaspers

Om 8.00 u afspraak, om 9.30 u gebeld dat er nog niemand is geweest. Terug gebeld dat er fout in planning zat en werd weer terug gebeld tussen 12en 13 u zou er iemand komen. Gelukkig kwam er ook... Om 8.00 u afspraak, om 9.30 u gebeld dat er nog niemand is geweest. Terug gebeld dat er fout in planning zat en werd weer terug gebeld tussen 12en 13 u zou er iemand komen. Gelukkig kwam er ook iemand om 12.00 u. Ik vul onderstaande in de dag dat er dus iemand is geweest en onder voorbehoud want of het daadwerkelijk goed is weet ik pas over een tijdje.

Normaal, verstaanbaar en goed begrijpbaar personeel.

Hamer en beitel werd aan mij gevraagd? Waarom niet een bus vol gereedschap bij?!
Betere controle planning.
Overleg kleurafstemming vooraf ipv achteraf behalve kit putje is vooraf overlegd

Ingrid van Duren

Positief, vlotte reactie op aanvraag offerte, goede vakman

Ton de Jong

Goede afspraken gemaakt, kitter was er op tijd en heeft puik werk afgeleverd, aanbeveling waard.

Gerda

Afspraken maken ging moeilijk, maar de kitter was vakkundig en vriendelijk en heeft goed werk geleverd.

Nicole

Heel snelle service en goede afhandeling. Heel prettig was ook het telefoontje over de epoxykit voor de drain. Daar vroegen andere kitters naar.

Denken goed mee.

elvira spaak

Snel netjes en goedkoop

Snel netjes en goedkoop

Goede kwaliteit en vakkunidg

Michel en yvonne

Nieuwe badkamer strak afgekit.
En precies de goede kleur ook na even zoeken, mooi. Resultaat

Veel kleurkeuze en snelheid afspraak.

Geen..

Prima service, vriendelijk en puntueel