Omgaan met klachten
Tips gegeven?
Snelheid van kitwerk
Afspraak inplannen
Prijs van kitwerk

Ik heb mijn douche laten kitten door Kitvoegen.nl
Snelle service, goed werk, vriendelijke medewerker. De volgende kit-klus laat ik weer door Kitvoegen.nl doen.

Snelheid!

Maandags gemaild voor een offerte en of op korte termijn badkamer gekit kon worden. S'middags prijs doorgekregen en woensdag konden ze al komen :-). Prijs was zeer goed dus woensdag kwam iemand om... Maandags gemaild voor een offerte en of op korte termijn badkamer gekit kon worden. S'middags prijs doorgekregen en woensdag konden ze al komen :-). Prijs was zeer goed dus woensdag kwam iemand om de badkamer dus te kitten. De kitter was er op de afgesproken tijd en heeft onze badkamer echt heel netjes en vakkundig afgekit. We zijn er heel erg blij mee. Als we weer es een kit-klus hebben, zullen we zeker weer kitvoegen.nl inschakelen.

Duidelijke communicatie omtrent prijs en afspraak maken.
Kitter ging zeer vakkundig en netjes te werk.

Snelle reactie, correcte medewerkers, keurig werk afgeleverd tegen een reële prijs

Goed werk, snel geleverd

De schriftelijke communicatie zou verbeterd kunnen worden

Ben van Alst

Snel, uitstekend en vriendelijk.
Ben zeer tevreden, aanrader voor anderen.

Goede ervaring, snel en netjes

Gunnink

We hebben verschillende bedrijven benaderd. Met name de bereikbaarheid en bereidwilligheid (komend vanuit Z- Holland naar de Duitse grens), ervaren we als zeer klantvriendelijk. Con-collega uit... We hebben verschillende bedrijven benaderd. Met name de bereikbaarheid en bereidwilligheid (komend vanuit Z- Holland naar de Duitse grens), ervaren we als zeer klantvriendelijk. Con-collega uit Utrecht waren niet bereid deze afstand te leggen. Wij kunnen ons na half jaar eindelijk weer douchen.

gehele doorlooptijd van offerte aanvraag tot het kitten verliep snel. Bereikbaarheid van de contactpersoon was goed.

J. Rutten

Zeer service gericht. Net werk. Duidelijke prijsafspraken van te voren.
Kortom aan te bevelen

Zeer vriendelijk en service gericht. (Uit zichzelf stuk extra gedaan zodat alles hetzelfde is)

Het kiterwerk zag er netjes uit.

Snelle en correcte afwerking.