8.3/10

S

Bestelling gedaan , product was voordeliger dan op andere sites, en volgende dag vroeg al binnen.

Goede prijs en snelle levering

Ik kocht bij u een vibrator, vorige week. Na een kwartier hield hij er mee op. Kan het zijn dat de batterijen zo gauw leeg zijn?
Ik heb u gemaild hierover, maar kreeg tot nu toe geen reactie.

nee.

Communicatie verbeteren.

I am happy with the fast response on my emails. but they didn't send me from the begging the tracking number.

They should sent immediately tracking number

Reactie Kittig.nl:

Hello, Thank you very much for the positive response. In addition to your negative comments I would like to inform you that we have contacted you several times regarding the order but there was no answer on the phone nor email. We wish you a lot of fun with your item!

R.H.

Matig.

Weinig tot geen reactie op mails, onduidelijke informatie over verzendingen, daarna volledig genegeerd. Sorry maar hier bestel ik niet meer, in anno 2016 is er maar 1 ding belangrijk dat is klantenservice, iedereen knalt met dezelfde prijzen met service onderscheid je jezelf.

Goede producten. Snelle levering!

Snelle levering, mooie prijzen, kwalitatief goede producten

Meer duidelijkheid geven over verloop van order

Moest zelf bellen om track& tracecode te verkrijgen. Dagen gewacht op levering.

Toen ik belde over leveringsdata en track&tracecode vroeg meisje wat ik besteld had , vond ik nogal genant en ongepast.
Het bestelde product had geen nederlandse uitleg/beschrijving .

Ik zal even kort mijn ervaring met kittig beschrijven. Ik heb na diverse erotische webwinkels besloten om bij kittig.nl te bestellen.
Op de site staat helemaal bovenin, voor 16.30 besteld,...

- pas de vermelding van de bezorgtijd aan op de site, of meld dat het maar voor enkele producten geld
- informeer de klant over zijn bestelling, en over de voortgang (dit is echt de basis regel van een webshop!)
- reageer op klanten emails, niet reageren is erg onvriendelijk en wekt weinig vertrouwen
- bezorg het juiste product, en indien een product niet op voorraad is overleg dan met de klant, of lever het product na.
- zorg dat het contactformulier werkt

Reactie Kittig.nl:

Goedendag,

Spijtig dat u onze webshop zo negatief ervaart. Helaas heeft u uw bestelling met alleen een achternaam geplaatst en uw email om uw bestelling te verifieren alleen met een voornaam ( zonder bestelnummer of andere kenmerken).
Het probleem dat u geen bestelbevestiging van ons heeft mogen ontvangen hebben wij ook ervaren en hebben meerdere klanten over geklaagd. Dit zou inmiddels verholpen meoten zijn.
U heeft 50ML besteld en ontvangen en daarnaast een presentje van 20ML Toycleaner. Ons inziens hebben wij uw bestelling correct uitgeleverd.
Waar ik u wel direct gelijk in geef is dat de bestelling te laat bij u aangekomen is. Dat is niet netjes en hadden wij op zijn minst even een bericht over mogen versturen.
Spijtig dat u niet gewoon tijdens kantooruren even had gebeld. Dit soort problemen horen wij graag direct van de klant en zorgen direct voor een passende oplossing of compensatie.
Mocht u hier alsnog voor open staan, horen wij dat uiteraard graag.

Vriendelijke groeten,

Anne

Team Kittig.nl

Bedrijf komt betrouwbaar over en heeft een ruime niet te dure keuze vergeleken met andere bedrijven.
Eerder een bestelling geplaatst en daarom nu weer.
Ik zal dat in de toekomst zeker...

Goedkoop, snelle levering en volgens afspraak.

Zou prettig zijn indien er gelijk een bevestigingsmail zou worden gestuurd als de aankoop goed gegaan is en geleverd wordt.

Het bestellen ging goed, maar het product kwam defect aan.

nee

Het product was defect toen het aankwam en het ruilen was een heel gedoe waar ik geen zin in had