8.5/10
8.1/10
8.5/10

Leslie

Zeer goede ervaring met Kingpin. De communicatie verloopt erg soepel en mijn projectiescherm werd precies op afgesproken tijd geleverd.

Na levering had ik een aantal vragen die telefonisch goed werden beantwoord. Levering op tijd.

E. Meulen

Ben redelijk tevreden met het scherm. De eerste weken geeft het scherm een enorme rubberboot stank af, dit wordt langzaam minder. Er valt veel te verbeteren in de communicatie.

Het scherm is van redelijke tot goede kwaliteit

De verkoopprocedure is chaotisch verlopen, slechte interne communicatie in dit bedrijf

Wilco Loth

Ik heb in augustus een scherm gekocht (TAB240) wat ik door omstandigheden pas recentelijk heb opgehangen. Toen vielen me wat dingen op die me niet helemaal bevielen.

Ik heb contact...

Communicatie, behulpzaamheid en het daadwerkelijk oplossen van problemen! Enorm te spreken over de totale werkwijze!

Robin S

Ik heb een directe vergelijking kunnen maken met een scherm van een concurrent en Kingpin troeft hun op alle vlakken af. Het doek is probleemloos op te spannen zonder ongewild het doek te...

Zeer goede kwaliteit van de gebruikte materialen en de constructiewijze is ook erg goed.

Op de site staat dat je gebeld wordt voor een bezorgafspraak. Dit is niet gebeurd en de bezorger kwam de eerste keer dan ook voor niks langs (niet thuis).

de vries

Kingpinscreens werkt goed mee, ik wilde met een CC betalen, regelden zij dat het mogelijk was. Transporteur laat echter steekjes vallen, heb screen nog niet in bezit. Hij zou afgelopen maandag...

Om het betalen met een CC mogelijk te maken, regelden ze het gewoon!

Aflever datum per email laten bevestigen door transporteur om misverstanden te voorkomen.

Transporteur nam ook niet daags na de bestelling contact met me op, dus de slogan "vandaag besteld, morgen geleverd, ging bij mij niet op.

Rob S.

Door fout handelen van mijn kant, kon ik mijn elektrische scherm niet meer op een juiste manier uitrollen. Kingpin screens heeft mij uitgelegd hoe ik dit kon herstellen. Het scherm is nu weer...

Een zeer snelle reactie met duidelijke uitleg.

gusto rotterdam BV

Zie verbeterpunten

De levering die redelijk snel was

Verschillende malen gebeld met het bedrijf maar er werd niet opgenomen. ook na inspreken werd ik niet teruggebeld. ik had het scherm de volgende dag nodig en een paar vragen. Ik heb de gok genomen en op het formulier aangegeven mij te informeren over de levering. dit is ook niet gebeurd. alleen het vervoersbedrijf heeft mij gebeld voor een afspraak van levering.

Reactie Kingpinscreens.nl:

Onze excuses voor de slechte bereikbaarheid en communicatie rondom uw bestelling. We hebben inmiddels de contactmogelijkheden via de website uitgebreid met een chatfunctie en er kan direct via Twitter en email een vraag gesteld worden. De telefonische bereikbaarheid zal op korte termijn verbeterd worden.

We hopen desondanks dat u veel plezier heeft van uw scherm!

Derk

Na wat vertraging van 3 dagen had ik mijn scherm binnen.
Maar scherm ziet er goed uit,zeer tevreden mee.

K. van der Veldt

Tevreden met m'n scherm

8 dagen geleden had ik een CES:210 projectiescherm besteld, levering was snel geregeld. Verder had ik een paar vragen over het scherm, maar ik kon gewoon bellen en aan de medewerker m'n vragen stellen. Top service

Toevallig had ik het projectiescherm in de ochtend besteld, maar als je 'm na 15:00 uur besteld moet je een dag langer wachten.