Slechtste ervaring ooit met een webshop en ik bestel nochtans enorm veel online. Ik bestelde 2 knuffels en betaalde. De volgende dag moest mijn bestelling verstuurd worden, wat niet gebeurde. Daarop...

Klantvriendelijkheid verbeteren!!!!!!!!!!!!!!!!

Als jullie een fout maken, moet de klant daar niet voor betalen!!!!!

Reactie Kinderwinkel.nl:

Hallo Dorothea vandenbulcke uit Kortrijk (BE),

Jammer dat u onze voorwaarden welke op onze website gecommuniceerd staan niet klantvriendelik acht. Wij doen juist ons best om klantvriendelijk te zijn. Maar als zoals U, de hele tijd van alles eist en gaat dreigen met slechte reviews is er bij ons helaas niet veel mogelijk. Wij hebben aangegeven een plaatsvervangend artikel te willen sturen. Dit wees U echter af. Dan vervalt er dus een item, en zijn wij genoodzaakt om verzendkosten te rekenen.

Gelukkig hebben we vele klanten die wel ons als positief ervaren. Je kan immers niet voldoen aan iedereen zijn wens.

Hopelijk heeft u alsnog veel plezier van het wel geleverde konijn.

Kinderwinkel.nl

Ilse

Goede, snelle service. Onze zoon geniet enorm van ewan het schaapje. Goede aankoop geweest

Claudia

Hele sneller levering, je wordt goed op de hoogte gehouden. Mooie producten van hoge kwaliteit, vernieuwend assortiment.

Henny

Snelle levering!

Ga zo door!

Meggie

Super blij net de snelle levering. Bedankt voor de service!!

Supersnelle bezorging . Echt geweldig

Prima levering

Susan

Goede en snelle service en een zeer vriendelijke klantenservice die snel dingen oppakt mocht er onverhoopt iets misgaan met bezorging.

Heb je eventueel opmerkingen wat wij kunnen verbeteren?

Ik zou niet met DHL meer samenwerken want die leveren vaak niet op het moment dat ze beloven of communiceren slecht over een bezorging. PostNL is veel accurater hierin en dat sluit veel beter aan bij jullie service.

A.Brink

Snelle service en goede informatie.
Goede prijs