Reviews

9.2 / 10
419 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9.2/10
Snelheid levering
9.2/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9.3/10
Informatie op de website
8.9/10

419 Reviews

Corry waterlander
10/10

In eerste instantie dacht ik mijn bestelling goed te hebben gedaan, bleek van niet?, ligt aan mij niet aan de site. Gebeld en het werd direct opgelost! Super blij ben ik er mee


Lindy
10/10

Alleen maar positieve ervaringen met deze winkel! Al een keer wat cadeau gekregen voor onze grote bestelling, en niet een kleinigheidje, nee echt iets waar de kleine iets aan heeft.


Anoniem
10/10

Zondag besteld dinsdag in huis

Heb je eventueel opmerkingen wat wij kunnen verbeteren?

Niets


Anoniem
7/10

Prima winkel, met prima service. Alleen de bezorginformatie aan de hand van de t&niet code werd niet bijgewerkt tot het moment dat aflevering plaats had gevonden.

Heb je eventueel opmerkingen wat wij kunnen verbeteren?

De site van de volhing van get pakket werd niet geüpdatet. Alleen toen het pakket afgeleverd was. Maar dat zag ik zelf ook?


Louise
10/10

Snel makkelijk en duidelijk


Anoniem
10/10

.

Heb je eventueel opmerkingen wat wij kunnen verbeteren?

.


Pino
10/10

Perfecte service

Heb je eventueel opmerkingen wat wij kunnen verbeteren?

Niet zo snel iets kunnen bedenken?


van Rossum
1/10

Kinderwinkel is bijzonder klantonvriendelijk. Wij zijn meer dan een maand verder en hebben nogsteeds niet ons geld terug gekregen van de retour. Erg amateuristisch allemaal.

Heb je eventueel opmerkingen wat wij kunnen verbeteren?

Kinderwinkel is bijzonder klantonvriendelijk. Wij zijn meer dan een maand verder en hebben nogsteeds niet ons geld terug gekregen van de retour. Erg amateuristisch allemaal.

Reactie Kinderwinkel.nl:

Hoi Martin, Bedankt voor je review, jammer dat je alles uit zijn verband hebt gehaald met deze tekst. We hebben allang een kortingscode gestuurd van €40,99 voor een nieuwe bestelling omdat je het pakket buiten de retourtermijn hebt geretourneerd. We vinden het jammer dat je nu ons overal probeert om ons in een kwaad daglicht te zetten terwijl we in onze ogen een goede oplossing hadden gegeven. We hebben daarom besloten om geen geld terug te geven en te vragen of om het product weer op te ophalen of verzendkosten te storten om het pakket weer opgestuurd te krijgen. We horen graag wat je beslist.


Anoniem
1/10

Slechtste ervaring ooit met een webshop en ik bestel nochtans enorm veel online. Ik bestelde 2 knuffels en betaalde. De volgende dag moest mijn bestelling verstuurd worden, wat niet gebeurde. Daarop...

Heb je eventueel opmerkingen wat wij kunnen verbeteren?

Klantvriendelijkheid verbeteren!!!!!!!!!!!!!!!!

Als jullie een fout maken, moet de klant daar niet voor betalen!!!!!

Reactie Kinderwinkel.nl:

Hallo Dorothea vandenbulcke uit Kortrijk (BE),

Jammer dat u onze voorwaarden welke op onze website gecommuniceerd staan niet klantvriendelik acht. Wij doen juist ons best om klantvriendelijk te zijn. Maar als zoals U, de hele tijd van alles eist en gaat dreigen met slechte reviews is er bij ons helaas niet veel mogelijk. Wij hebben aangegeven een plaatsvervangend artikel te willen sturen. Dit wees U echter af. Dan vervalt er dus een item, en zijn wij genoodzaakt om verzendkosten te rekenen.

Gelukkig hebben we vele klanten die wel ons als positief ervaren. Je kan immers niet voldoen aan iedereen zijn wens.

Hopelijk heeft u alsnog veel plezier van het wel geleverde konijn.

Met vriendelijke groet,
Kinderwinkel.nl