Goede service, snelle levering.

Overzichtelijke website, snellere levering

Deborah Harteveld

Super! Makkelijk kleding te bestellen en snel geleverd

Jule

Wirklich toll! Die Qualität und das Design der bestellten Kleidung ist hervorragend!!! Ich bestelle gerne wieder.

Het duurde te lang.

Sneller leveren! Het duurde 2x een week voordat het binnen was!

Reactie Kinderkleding-tekoop.nl:

Wij hebben een periode gehad waarin wij het drukker hebben gehad i.v.m de sale periode en de nieuwe collectie die online staat, hierdoor was onze levertijd langer. Excuses voor het ongemak.

mvg Team Kinderkleding-tekoop

tamara

Zeer vlugge correcte bezorging!!!

Geweldig..Ben super blij dat ik mijn dochter der kleding bij jullie kan kopen..koop tegenwoordig nergens anders meer😊😅

Veel kortingen

Johanna Visser

Fijn. Groot aanbod en scherp geprijsd.

De prijzen zijn scherp.
Overzichtelijk opgebouwde website.

Teveel clicks om vanuit de bestelmand weer terug naar het overzicht te gaan. Verder winkelen brengt me eerst weer naar het aangekochte product en dan pas weer naar het overzicht.

Ik wilde bestellen en had menig product in mijn winkelmandje gedaan. Daarna sloot ik mijn tablet af om weer verder te gaan maar alles was verdwenen.
Tip: laat de producten in het mandje van het ip adres staan. Hier verlies je namelijk verkoop aan!

Door dit voorval heb ik alles eerst op mijn verlanglijstje gezet. Dit was erg omslachtig. Ik zoek op maat en zou het heel fijn vinden als ik dan bij het product dat ik leuk vind een hartje had waardoor het in 1 klik op mijn lijstje komt te staan.

Hou de klanten op de hoogte van hun bestelling. Vooral nu tijdens de drukte is het waardevol te weten of het goed komt en of het vertrouwen in jullie terecht is.

Voeg de mogelijkheid toe van een revieuw op het product ik heb namelijk veel producten besteld waarvan het me opviel dat deze veel kleiner uitvielen dan normaal. Ik had dat wel fijn gevonden als ik die informatie op voorhand al had gehad door een tip van iemand anders. Ik zou mijn ervaring in ieder geval graag met iemand delen. Dit voorkomt retourzendingen.

Reactie Kinderkleding-tekoop.nl:

Bedankt voor deze review en alle tips.
Wij gaan de tips bespreken en wellicht gaan ze hier iets mee doen.

Mvg Team Kinderkleding-tekoop

Veel te laat verzenden. Bij navraag een standaard antwoord wat de vraag niet juist beantwoord.

Op tijd uitleveren zonder excuus.
Mails goed beantwoorden

Reactie Kinderkleding-tekoop.nl:

Wij hebben inderdaad een periode gehad waarin wij het drukker hadden i.v.m de sale periode en de nieuwe collectie wat online staat. Hierdoor was de levertijd langer en daarvoor bieden wij onze excuses aan.

Mvg Team Kinderkleding-tekoop

Positief