Ghazella

Leuke collectie en de sale artikelen zijn ook erg leuk

Moeder van

Keuze

Super snelle levering

Niks

Duidelijk en klantvriendelijk

Werd gebeld, op de dag van het inpakken van de bestelde kledingstukken, er was 1 kledingstuk waarvan deze nog de enige in de maat was beschadigd(vlekje) of ik hem toch nog wilde met wasadvies of... Werd gebeld, op de dag van het inpakken van de bestelde kledingstukken, er was 1 kledingstuk waarvan deze nog de enige in de maat was beschadigd(vlekje) of ik hem toch nog wilde met wasadvies of niet.
Dit vind ik heel netjes, en het vlekje was heel noemenswaardig. Valt bijna niet op. Na het wassen was deze weg.

Goede en snelle levering. Jammer van de hoge retourkosten, ondanks dat je een groot deel van de bestelling aanschaft.

Retourkosten ondanks dat je een deel van de bestelling aanschaft.

Reactie Kinderkleding-tekoop.nl:

Hallo!
Bedankt dat u een review heeft ingevuld, hier hebben wij heel veel aan.
Hallo!
Bedankt dat u een review heeft ingevuld, hier hebben wij heel veel aan.
Wij gaan uw tip/verbeterpunt intern bespreken, wellicht dat wij hiermee in de toekomst iets mee kunnen doen.
Veel plezier met uw bestelling.
Liefs Kinderkleding-tekoop

Cynthia jansen

Bij toeval deze site ontdekt! Ik ben nu fan! 👍🏻 Fijn ook die kortingen op mooie kwalitatieve kleding. Al twee keer iets besteld. Bestelling was de volgende dag al binnen!
De kinderen kunnen...
De kinderen kunnen niet wachten tot de bestelling er is want er zat al twee keer een lolly in de doos. Dus nu mag mama alleen nog maar op deze site bestellen 🤣

Snelle levering. Kwalitatief goede kleding

Op deze review sites tik je snel op een sterretje en staat er een halve ipv een hele! Dat moet je maar net zien! Dat kost jullie straks halve review beoordelingen! Terwijl het zo’n super bedrijf is!... Op deze review sites tik je snel op een sterretje en staat er een halve ipv een hele! Dat moet je maar net zien! Dat kost jullie straks halve review beoordelingen! Terwijl het zo’n super bedrijf is! Wellicht kan iemand daar hele sterren van maken? Is maar een tip!

Daniëlle

Super! Ik heb de website-link gedeeld met 4 vriendinnen.

De hoge korting op kleding van de oude collectie

Ik mis een optie op de website bij sale dat jongens- of meisjeskleding uitgeselecteerd wordt voor je.

Top!

Juiste beschrijving en duidelijke foto

Reactie Kinderkleding-tekoop.nl:

Hallo,
Wat fijn dat u een review heeft achtergelaten, bedankt hiervoor.
Wij willen u heel veel plezier wensen met uw bestelling.
Liefs Kinderkleding-tekoop

Ramona