Snelle levering, veel keuzes, goede kwaliteit

Een leuk jurkje besteld voor een verjaardag omdat dit 2 dagen van te voren was hielden wij onze hart vast maar het werd netjes de volgende dag geleverd.

Snelle en nette verzending, goede prijzen.

Kim

Super snelle en goede levering!

Duidelijke website en bestelmethode.

Nee...

monique van setten

Uitgebreid aanbod en goede prijzen.

Ruim aanbod van merken!
Aantrekkelijke prijzen/hoge kortingen.
Mogelijkheden om achteraf te betalen.
Mogelijkheden voor ruilen (al duurt het wel erg lang omdat het te ruilen artikel eerst ontvangen moet zijn voordat de andere maat wordt toegestuurd).

Indien voor 20.00 uur besteld, de volgende dag geleverd gebeurt bij mij vaker niet dan wel, dus ik zou adviseren om dat aan te passen op de website om klanten niet teleur te stellen. De volgende dag geleverd is heel fijn, maar geen must, dus dan liever aangeven dat jullie het binnen 2 tot 4 werkdagen leveren. Nu krijg je een mail waarin staat dat de bestelling zo snel mogelijk verstuurd wordt..'Zo snel mogelijk' is voor de een anders dan voor de ander.

Gratis retourneren zou heel fijn zijn, zonder dat je dat wat je retourneert dan als tegoed bij moet laten schrijven op je account. Ondanks dat je kunt kiezen uit PostNL of UPS vind ik verzendkosten én retourkosten jammer.

Reactie Kinderkleding-tekoop.nl:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review.
Wij gaan uw tip omtrent de retourkosten en levertijd doorgeven aan onze directie. Wellicht dat ze hier in de toekomst iets mee gaan doen.

Mvg Team Kinderkleding-tekoop

Zeer goed, snelle levering

S.bolhuis

Zeer leuke en snelle service

In mijn optiek gewoon goed, snel en attent dat ze er wat snoepjes voor de kind(eren) bij doen.super.

Eerste ervaring. Al de volgende dag geleverd en de maat was ook exact goed! Kon niet beter.

Zeer snelle levering (in mijn geval ), kwalitatief mooi en goed product.

Geen, deze bestelling is top verlopen.

Goede kwaliteit van producten