Esther

Prima service leuke kleding. Goede kortingsacties

snelheid van leveren en klantenservice

ik had een kortingscode ingevoerd en dat was voor mij wat onduidelijk of dit wel goed verwerk was.

Nette kleding en goedkoop

Prijs - kwaliteit verhouding heel gunstig

Ik zou hier niet snel weer bestellen vanwege de hoge verzendkosten bij het retour sturen van artikelen die niet passen of naar wens zijn.

Veel merken en keuze en handig op merk gesorteerd.

Lagere verzendkosten bij retourneren en een retourformulier toevoegen aan de bestelling zodat het makkelijker gaat met retourneren.

Kelly

Zeer tevreden, zowel over de kleding als de leveringstijd

Bestellen altijd prettig gevonden, nu duurde levering wat langer en inhoud bestelling was één chaos wat ik niet gewend van vorige leveringen.

Je bent blij als je je pakket kan openen jammer als je dan ziet hoe de inhoud in de doos gepropt zit en alles verkreukeld is

Al een paar keer besteld via deze website en altijd goed verlopen. Zag er netjes uit.

Ontzettend behulpzame klantenservice. Hier telefonisch contact mee gehad en werd super netjes geholpen. Er werd de tijd genomen en het is hartstikke netjes afgehandeld.

Ik heb de klantenservice moeten bellen omdat de website niet helemaal lekker werkte bij het verwerken van mijn retouren. Hier zou iets mee gedaan moeten worden.

Matig, had een kapotte sweater , duurde lang voor ik reactie terugkreeg wat ik hier mee kon doen . Heb uiteindelijk maar gebeld,kreeg na 1 dag reactie dat het retour kon , wacht nu al 1,5 week op...

Matige communicatie,reageren slecht op mail

Reactie Kinderkleding-tekoop.nl:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review.
Momenteel is het wat drukker, wij doen onze uiterste best om zo snel mogelijk mails te beantwoorden en retouren te verwerken.

Uw retour is verwerkt en u ontvangt zo snel mogelijk uw betaling terug.

Mvg Team Kinderkleding-tekoop

Leuke kleding voor een goede prijs.

Overzichtelijke site.

Nvt

Gezellig

Onwijs leuke kleding, snelle service. En wat je ziet is ook wat je krijgt.

Duidelijk overzicht van wat er te koop is op maat.

Nee.