1988 beoordelingen

1988 Reviews

DEBBIE van DOORN

Gewoon oké

Site werk goed, keuze om achteraf te betalen met Klarna

Afhandelen van retouren gaat, vergeleken met andere aanbieders, vrij traag.

Beste Debbie van Doorn,
Bedankt voor uw review!
U geeft aan bij verbeterpunten dat de afhandeling van retour, vergeleken met andere aanbieders vrij traag verloopt.
Helaas hebben wij door...
Beste Debbie van Doorn,
Bedankt voor uw review!
Helaas hebben wij door de drukke sale periode een achterstand opgelopen met de retourverwerking, onze excuses daarvoor.
Wij doen onze uiterste best om de retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken.
Liefs team Kinderkleding-tekoop

G Strating

Prima. Snelle levering en artikelen zoals omschreven.

Assink

Fijn bedrijf, groot aanbod kleding

Groot aanbod

Retourneren, zou fijn zijn dat dit ook via post nl kan en niet alleen ups

D Bourne

Zeer goed

Alles eigenlijk

Linda

Leuke kleertjes

duidelijke foto's, leuke aanbiedingen. Ik had de een paar kleren te groot besteld en kon ze omruilen, dit ging gemakkelijk. Het duurde eventjes voor ik de artikelen in de juiste maat weer had, maar... duidelijke foto's, leuke aanbiedingen. Ik had de een paar kleren te groot besteld en kon ze omruilen, dit ging gemakkelijk. Het duurde eventjes voor ik de artikelen in de juiste maat weer had, maar het is nu ook druk. Dus al met al een goede service!

soms vallen de maten wat groter en soms wat kleding, maat suggesties erbij misschien?

Jes

Vandaag een verkeerde kleur artikel binnen gekregen. Helaas is de juiste kleur al uitverkocht en stond de juiste kleur ook op de factuur. Menselijke fout, kan gebeuren! Opgebeld en hier kunnen ze... Vandaag een verkeerde kleur artikel binnen gekregen. Helaas is de juiste kleur al uitverkocht en stond de juiste kleur ook op de factuur. Menselijke fout, kan gebeuren! Opgebeld en hier kunnen ze dus niks aan doen, heel jammer. Nu kost het mij ook weer retourkosten. Voor het terug sturen, welke ik ook al betaald had voor het artikel te kunnen laten leveren. Al met al kan ik dus nu beter het verkeerde artikel houden. Anders kost het mij bijna meer aan lever en retourkosten voor een artikel waar ik niet om had gevraagd.

Je kunt makkelijk en snel artikelen bestellen.

Service, en Inlevingsvermogen.

Hallo Jessie,
Heel erg bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat u een verkeerde kleur legging heeft ontvangen.
Telefonisch hebben wij u een kosteloze retournering aangeboden omdat dit...
Hallo Jessie,
Heel erg bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat u een verkeerde kleur legging heeft ontvangen.
Telefonisch hebben wij u een kosteloze retournering aangeboden omdat dit een fout is van ons.
Wij zien uw retour graag tegemoet en dan lossen wij het op zoals afgesproken.
Liefs Team Kinderkleding-tekoop

H van der Wal

Super geregeld en snel geleverd

snel levering en duidelijk.

1 van de truien zat nog een afdekpapier tussen die inmiddels vast zat aan de bedrukking ( Tygo & Vito ) die moeilijk te verwijderen was.

Ikke

Snelle levering, maar retour al week geleden aangemaakt en ook retour ontvangen door hen. Nog niets eens bevestiging gehad helaas, jammer!

Reageren op e-mails.

Hallo,
Hallo,
Heel erg bedankt voor uw review.
Momenteel hebben wij het erg druk met onze retouren en doen wij onze uiterste best om onze retouren zo spoedig mogelijk retour te verwerken. Zodra een retour verwerkt is ontvangt u van ons een bevestiging.
Liefs Team Kinderkleding-tekoop

M.A. van Asten

Goede site, ook telefonisch wordt je erg goed geholpen

behulpzaam en goed site prijs/kwaliteitverhouding

snellere levering

A Hetterscheit

Overzichtelijke site, makkelijk besteld, snelle levering en klantvriendelijk

Overzichtelijke site, snel verzonden

Dure retourkosten, snellere reactie klantenservice