Elle

Ruim aanbod kinderkleding van diverse mooie merken!

Goede service, scherpe prijzen, super fijne website!

Super blij met deze online winkel!!!!

snel werkende webside en serviese

Bedankt voor uw review.
Wij vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent.

Graag tot de volgende keer.

Lange levertijd

Uitgebreide collectie

Op maandag besteld, op donderdag nog geen levering.

Bedankt voor uw review.
Wij zitten momenteel in een periode waarin wij het drukker hebben i.v.m de sale en de nieuwe collectie die online staat, hierdoor is onze levertijd langer. Wij doen onze uiterste best om alle orders zo spoedig mogelijk te verzenden. Excuses voor het ongemak.

Order is geleverd bij de klant.

Mvg Team Kinderkleding-tekoop

Goede ervaring, prettige benadering ook als je vragen hebt of levering niet geheel goed is verlopen.

Denken goed mee als er iets opgelost moet worden.

wellicht goed kijken naar wat er op kleding staat, of dat passend is voor kinderen. Ik kocht een rokje met daarop subtiel een heel aantal vloeken afgedrukt.... was ik niet heel blij mee om eerlijk te zijn...

Bedankt voor uw review.

Wat fijn om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft.

U kunt elk artikel bij ons op de website uitvergroten om alle details van het artikel te bekijken. Zodat u vooraf altijd op de hoogte bent hoe het echt uit ziet. Mocht u het artikel toch nog retour willen sturen dan horen wij het graag.

Mvg Team Kinderkleding-tekoop

De informatie op de website wanneer je zoekt op een bepaalde maat, zorg dan dat de prijs ook goed staat aangegeven ipv dan de prijs blijft staan van een veel kleinere maat van hetzelfde item. Dit...

nog niet

zie bovenstaande opmerking, maak de prijzen transparanter

Bedankt voor uw review.

Wij streven er naar om de prijzen van onze kleding zo laag mogelijk te houden naast dat wij natuurlijk een super service willen blijven verlenen. Het klopt dat de korting binnen een product o.b.v. de maat kan verschillen. Dit heeft te maken dat wij van bijna alle fabrikanten hun (rest)voorraden hebben opgekocht. Deze kopen wij met een mooie leverancierskorting in en wij willen deze korting direct beschikbaar maken voor onze klanten. Omdat onze fabrikanten niet van alle maten restvoorraad hebben komt het geregeld voor dat we op bepaalde maten méér korting kunnen geven dan de basis korting. De beschikbaarheid van de extra korting op bepaalde maten is bij alle items weer verschillend. Zo zit er de ene keer meer korting op b.v. maat 140 en de andere keer weer op de 92 van hetzelfde product naar gelang we deze hebben bijgekocht met een korting. Met de filters op de site kan je uiteraard altijd zoeken naar de maten en de kortingen die voor u het beste zijn.

U kunt er van op aan dat wij altijd ons best (blijven) doen om onze spullen zo goed mogelijk in te kopen en de beste prijs in de markt kunnen blijven bieden. Wij danken u voor het vertrouwen in onze site en mochten we nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dit natuurlijk graag.

Prima ervaring

Hulpvaardig

Wilma Hoogervorst

Uitstekend

Snel met de nwe collectie, besteld en snel geleverd, met ballon!

Nee zo doorgaan

vanessa

Heel tevreden

vlotte samenwerking

antwoorden heel snel op mails

Goede snelle levering en bestelling

Het hoeft niet binnen de 24h geleverd te worden en dat werd het ook niet. Dit is geen probleem want de levering was heel snel (op zaterdag, en dit is heel fijn), maar dan moet de vermelding niet op de site.

Jasje gekocht, gemakkelijk online bestellen, alles duidelijk

prijs soms lager dan bij de winkels