Prima en vlot

Vlotte toon in berichten.

Bij maillots en truitjes en dergelijke ook de wijdte en lengte vermelden.

Hallo,
Heel erg bedankt voor uw review.
Wij hebben op onze website een maattabel staan. Hierin staan gemiddelde maten in vermeld.
Natuurlijk is ieder kind anders, dus het is mogelijk dat...
Hallo,
Heel erg bedankt voor uw review.
Natuurlijk is ieder kind anders, dus het is mogelijk dat uw kind iets van de tabel afwijkt. Daarnaast is het ook nog eens zo dat sommige merken een andere maatvoering gebruiken. Dit maakt het allemaal niet gemakkelijk om u van concrete informatie te voorzien. Maar met de tabel heeft u in ieder geval enige houvast.
Wij gaan uw tip wel meenemen en bespreken en wellicht kunnen we hier iets mee doen.
Liefs Kinderkleding

Jackie

Goed snel en fijn

Snel geleverd goed verpakt juiste beschrijving

Hallo Jackie,
Wat fijn dat u een review heeft geschreven, dankjewel hiervoor.
Wij willen u heel veel plezier wensen met uw bestelling.
Liefs Kinderkleding.nl

Samantha

Goed, alleen langer gewacht op de bestelling tip meld het de klant dan had ik het prima gevonden nu hoorde ik niks moest er zelf achteraan. Klantenservice wel top geholpen verder.

Contact klantenservice na zelf mailen

Vermeld de levertijd wat duidelijker dan was ik blij geweest.

Kinderkleding is een winkel met een groot assortiment maar een lange verwerkingstijd zowel bij toezending als verwerking van retourzendingen.

groot assortiment

levertijd en tijd van verwerking retouren

Jammer dat de levertijd lang is.

Hallo!
Wij hebben het inderdaad een tijdje erg druk gehad met de order.
Wij vinden het erg vervelend dat u hierdoor langer heeft moeten wachten op uw order.
Met man en macht hebben wij...
Hallo!
Wij hebben het inderdaad een tijdje erg druk gehad met de order.
Met man en macht hebben wij aan alle orders gewerkt om ze zo snel mogelijk de deur uit te doen.
Wij hebben hopen dat u alsnog veel plezier heeft met de artikelen.
Excuses voor het ongemak.
Liefs Team Kinderkleding

Popje

Assortiment

Levertijd

S van dam

Na een slechte ervaring met de klantenservice belde ze me later op om het alsnog op te lossen.

Dat was fijn

Simone

Prima levering is wel wat traag.

Houden je op de hoogte.

Snellere levering

Reactie Kinderkleding.nl:

We maken momenteel een vertraging door omdat we overspoeld zijn met bestellingen (het zijn ook zulke leuke spullen) en we kunnen niet de handjes vinden om deze af te handelen zoals u van ons gewend... We maken momenteel een vertraging door omdat we overspoeld zijn met bestellingen (het zijn ook zulke leuke spullen) en we kunnen niet de handjes vinden om deze af te handelen zoals u van ons gewend bent.
Ook krijgen we hierdoor meer retourtjes binnen en is de verwerking hierbij ook langer.
Maar…er is licht aan het eind van de tunnel. Ook alle kantoormedewerkers springen bij en we werken allemaal over.
Wij werken er dus met man en macht aan.
We snappen dat dit niet leuk is maar weet dat we er alles aan gedaan hebben om uw order bij u te krijgen en uw retour te verwerken.
Kinderkleding.nl

Leuke spullen voor een leuke prijs

variatie in kleding en merken

de kleding die ik ontvangen heb waren niet netjes in zo'n plastic zakje gevouwen maar er in gefrommeld als of iemand ze eruit gehaald heeft en er weer in gepropt had. Dan krijg ik een... de kleding die ik ontvangen heb waren niet netjes in zo'n plastic zakje gevouwen maar er in gefrommeld als of iemand ze eruit gehaald heeft en er weer in gepropt had. Dan krijg ik een tweedehandskleding gevoel.

Beste,
Bedankt voor uw review en uw tip.
Wij hebben het doorgegeven aan ons magazijn en ze gaan er extra opletten.
Mvg team Kinderkleding

Kelly Polder

Duurt heel lang.
Geen reactie op je mail. Heb 9 september een bestelling gedaan. Helaas verkeerde maat dus terug sturen. Het is inmiddels 25 september en het is nog niet geregeld.

👎🏽

Snellere reacties.