Marcia

Snelle levering van mooi spijkerjasje

Bij terugkeren na beter bekijken product gaat de pagina terug naar het begin. Dit zou handiger kunnen!

Fijne website, goede service

Meerdere keren een poging gedaan om een bestelling te plaatsen, niet gelukt, wel dubbele factuur ontvangen via After Pay. Bij klagen werd ik doorgestuurd naar After Pay, terwijl After Pay van...

Onder de grotere merken ook de kleinere merken vertegenwoordigd. Daarom heb ik na de klacht opnieuw een order geplaats die binnen de beloofde levertermijn is bezorgd.

Klantenservice medewerkers op een cursus klachtenmanagenent sturen en het online verkoop platform verbeteren, daarnaast kan de uitstraling en het gemak van de website ook veel beter.

Aantal leuke kleertjes gekocht tegen goede prijs

Goedkope merkkleding voor kinderen.
Overzichtelijke site, makkelijk zoeken

De verpakkingen waar de kleding in zit ziet er niet uit (gekreukt, vrel uldig gebruikt). Dit oogt niet professioneel.

Retourenprocedure moet via de website, dit zou veel handiger kunnen met een bijgevoegd label bv.

Kleuren komen op website niet goed over. Wat zacht roze lijkt is in t echt fluoriscerend roze

Snelle en correcte service

De levering was een paar dagen later dan verwacht. Bedrijf heeft snel contact opgenomen en uitgelegd wat de oorzaak van de vertraging was en boden hiervoor hun excuses aan. Het was prettig om...

Goede en snelle reactie als je een klacht hebt. Mooie, kwalitatief goede merken.

Door al meteen in t begin geen verzendkosten te rekenen , zou kinderkleding.nl zijn klantvriendelijkheid verhogen.

Jammer dat het niet opgevallen was dat het adres niet klopte wat ik doorgegeven had overeenkomst adres en postcode
Waardoor het pakket niet verzonden kon worden bij jullie vandaan en ik daar...

Niet flexibel met omruilen, iets nog meeleveren of bij meer korting de prijs aanpassen. Veel verzendkosten!!! Heen en terug kost geld. Bij elkaar 9,50!!!!

Flexibel zijn met bijbestellen.

Alma

Top. Snelle levering!