9.5/10

carpediem2310

????

no information in other languages

Reactie Kinderjurken.com:

We are a Dutch company and our core business is in The Netherlands. This is the reason that we don't have an multi language site.

klant in Amsterdam

Prima service

leuk verpakt en snel verstuurd

Wia

Snelle levering , goed kwaliteit. Echt aanrader

R

Top bedrijf.

RD

Mooie site, snelle service en je krijgt een geweldig ‘cadeau’ thuisgestuurd! Een aanrader!

Keurig verzorgd.

Astrid

Snel verzonden, mooi ingepakt, lief kadootje erbij.

Snel verzonden, mooie producten

Zorg dat je informatie over de verzendkosten klopt. Er staat vanaf 50€ gratis, maar bij een winkelmandje met 50€ aan jurkjes werd ook de verzendkosten nog berekend. En het is jammer dat je dan niemand te pakken krijgt als je belt :-)

Reactie Kinderjurken.com:

Dank voor je review en wat vervelend dat er is iets mis ging. Je bestelling was wel onder de 50 euro, wellicht dat je daarom toch verzendkosten zag? Op de site staat op verschillende plaatsen dat de kosten dan 3,95 zijn. We zullen onderzoeken of dat voldoende zichtbaar is. Daarnaast jammer dat we onbereikbaar waren. We waren in de week van je bestelling op vakantie. Via whatsapp zijn we altijd en overal bereikbaar. We hopen je in de toekomst sneller en beter van dienst te kunnen zijn.

Marieke

Zeer positief. Snelle levering. Helaas was het jurkje wat ik had besteld nog te groot voor mijn dochter. Bestelling retour gestuurd. Retour is ook zeer snel afgehandeld.

Duidelijk site, snelle levering, snelle verwerking retour. Alleen maar pluspunten!

feestje

Super snelle service en een goede kwaliteit van de jurkjes. Alles was mooi ingepakt en als hoogtepunt voor de kinderen nog allemaal stickers ontvangen. Helemaal te gek.

Mooie kwaliteit, extra service

Jolanda

Snelle levering, jammer dat als je appt om je retour aan te melden geen reactie terug krijgt.
Ook erg vervelend dat je zelf de retour kosten betaald...

Snelle verzending

Reageren op whatsapp