9.5/10

Butterfly

Mooie jurken. Mooie foto's. Mijn dochter was in de wolken van haar jurkjes. Snelle levering. Thanks!

Snelle levering mijn dochter kon stralen op het podium met haar nieuwe jurk. Leuke attentie.

Het zou handig zijn mocht je ook kunnen betalen met de gewone bankkaart mister cash.

inez

Leuke jurkjes en goede kwaliteit.
snelle levering

goede info en snelle levering.

De Kort

Uitstekend. Ik vond de prijzen te hoog najaar kreeg (heel slim) een waarschuwing op het moment dat er korting was

Snelle verzending, erg attent (met een attentie en in cadeau papier verpakte jurk.)

Prijzen omlaag ?

Marlies

Super snelle levering, en het jurkje was heel mooi ingepakt. Heel blij met de service.

Jurk was mooi ingepakt en haar zat een kleine attentie bij. Erg leuk!

Marlies

Jurk was mooi ingepakt en haar zat een kleine attentie bij. Erg leuk!

Isabel

Prachtige jurken van goede kwaliteit

Netjes verpakt en super leuke verrassing

Hanneke

Snelle levering, leuk verpakt en een cadeautje voor mijn dochter erbij. Een echt cadeau.

Saar

Snelle levering en de meiden zijn superblij met hun jurkjes. Goede kwaliteit voor een prima prijs

Goede prijs-kwaliteit! Mooie kleding!

sabine Bisscheroux

Duidelijke website en snelle levering. Het uitpakken was echt een cadeautje? Mijn dochter vond dit alleen al geweldig .

Snelle levering en de manier van inpakken. , echt top

Ali

Snelle levering en keurig ingepakt in een mooi papiertje. Kon ik mooi gebruiken voor haar verjaardag

mijn mail werd snel beantwoord en daardoor een correcte afhandeling

Hoe de jurkjes vallen qua maat. very lovely valt namelijk zeer klein.