9.5/10

Suzan

Snelle levering, leuk ingepakt.
Ik ben tevreden.

Moeder van 2

Wat een gave kleren zeg. Dat was moeilijk kiezen. Ook klantvriendelijk en heel snel.

Haaitsma

Ook grote maten !

5hoog

Snelle levering, werd goed op de hoogte gehouden van verloop van de bestelling

Juiste info, snelle levering, duidelijkheid over bestelde product

Margreet van de Beek

Bestelling etc ging prima. Jurkje nog niet ontvangen maar kan ook aan postnl liggen?

Mooie artikelen

Ik heb het jurkje tot nu toe niet ontvangen. Afgelopen zaterdag werd de ontvangst verwacht

Reactie Kinderjurken.com:

Wat vervelend dat de bestelling nog niet binnen is. Het is inderdaad PostNL. Er is inmiddels een onderzoek gestart naar waar de bestelling is.

Gorissen

Overzichtelijke website, snelle levering.

Duidelijke bestel en retour uitleg. Netjes verpakt, snelle levering

Het duurt lang (nog tot heden) aan het wachten op mijn retourgeld terwijl deze enquete al twee keer verstuurd is naar me. Kreeg maandag mail dat het geld werd doorgegeven als alles in orde was... morgen een week geleden. Zal volgende keer niet kiezen voor vooraf te betalen.

Vindt het erg veel mails: bestelling betaald, bedankt v je bestelling, bestelling staat klaar v verzending, je bestelling onderweg, uitnodiging beoordeling, uitnodiging beoordeling, retourjurken gecrediteerd, retourstatus bestelling, weer uitnodiging enquete (en had hem eigenlijk nog niet willen invullen ivm onverwerkte retour)

Reactie Kinderjurken.com:

Dank voor je review! We gaan meteen nakijken wat er aan de hand is met de retourbetaling. Deze moet iniedergeval binnen 14 dagen na retourontvangst bij je binnen zijn, zoals ook gemeld in onze voorwaarden en het retourformulier. We proberen natuurlijk dit zo snel als mogelijk te doen! Ik begrijp dat je de communicatie wellicht wat veel vindt, andere klanten vinden dit nog te weinig. Dus hier proberen we balans in te brengen. We noteren je opmerking zodat we bij een volgende bestelling je minder mails sturen.

R

Mooie jurkjes, goede hulp om maat te bepalen en snel geleverd.

Snelle antwoorden op vragen over de maat.

Gegevens mbt karakteristieke maten, pasvorm of vergelijking met maatvoering grote merken direct beschikbaar op website zou het makkelijker maken.

Noa

Super goede en snelle service! En de kleding is waanzinnigšŸ˜

Annemieke

Supersnelle levering, heel leuk verpakt zodat het echt een cadeautje is om de jurken uit te pakken.

Als verrassing zat er ook nog een superleuk kadootje in het pakketje! Zelfs ook bij een ruilzending, mn dochters helemaal blij. Het bedrijf is ook bereikbaar via whatsapp en reageert dan vlot.

Kan niks bedenken....

Martine

Fantastisch of je nu een jurk besteld zoals nu of 1maand geleden een heleboel ,ik heb namelijk 3 dochters,Het is altijd fantastisch MOOI ingepakt en mijn meiden vinden het ook echt een feestje om...

Snel en netjes

nee is al helemaal top