9.5/10

Moeder van 2

Top. De kleding kwam eerder dan verwacht.

Tijdens mijn bestelling stond er duidelijk een regel waarin stond dat de producten niet eerder dan een bepaalde datum verzonden zouden worden. Dit schept een heldere verwachting.

De site had veel moeite met laden waardoor het bestellen langer duurde. En meerdere malen moest checken of mijn bestelling compleet was.

Reactie Kinderjurken.com:

Dank voor je review! En oei! Onze site moet natuurlijk wel snel laden zodat je eenvoudig je bestelling kunt plaatsen. We gaan uitzoeken wat er aan de hand was of is, zodat we het zo snel als mogelijk kunnen oplossen.

Astrid

Een aantal keren contact gehad en prima geholpen.

Reactie Kinderjurken.com:

Dank voor je mooie review en blij dat wij jouw en je dochter blij kunnen maken met onze jurkjes! We zien alleen dat je geen aanbeveling geeft. Wil je ons dat toelichten in een eventueel apart bericht? Dan kunnen we wellicht problemen voor je oplossen?

Rachel

Prima site. Goed geïnformeerd over mijn bestelling, snelle levering en netjes verpakt!

Zie boven

Geen tips

Diane

De service is netjes en heel leuk door de kleding ingepakt te krijgen! Daarbij zijn het ook nog eens hele leuke kleren!😁

De service is goed!

Op het moment niet.

Hoogwoud

Prima winkel

Verzorgd verstuurd, netjes ingepakt met leuke verrassing.

Er waren een paar artikelen niet meer op voorraad.
Was netjes een mailtje gestuurd met dit bericht en dat het geld terug gestoord werd. Had graag de keus gehad voor evt. vervangende artikel.

XO

Price

Website

M.

Leuke aanbiedingen, goede en snelle service!!

HH

Leuke kleding. Goede service

Sterke punten. Niet opvallend

Vandepitte

Vlotte zending en goede service