9.5/10

Kelly Priems

Geweldige service en wat een aandacht is er besteeds aan het inpakken van het jurkje met nog een stickervel erbij. Super, mijn dochtertje voelde zich gelijk een ware princess en vond het stickervel...

Geweldige service er wordt veel aandacht geschonken aan het plaatsen van de bestelling en het inpakken ervan. Maar ook wordt er gedacht aan de jonge dame die het jurkje draagt. De jurk is het leukst voor de mama om haar kindje trots als een princess te zien en zij is trots op de jurk en enthousiast over haar stickervel. Vanuit ons een dikke 10

Het betalen via de link lukte niet. Gelukkig was dat na 1 apje al opgelost en wad de bestelling geplaatst en betaald. TOP

Daniela

Received earlier than expected. The dresses are wonderful and top quality! The price at sale cannot be better. Thank you!

Greetings from Frankfurt!

It could be better if the website is translated in English or German but it is not a big drama:)

Stephanie

Wat een leuke jurkjes verkopen jullie!!

Snelle levering toen jullie open waren

Vakantie sluiting iets anders regelen... waardoor jullie niet zo lang dichtzijn

Reactie Kinderjurken.com:

Dank voor je review! We zijn een kleine webshop, dat betekent dat we iedere vakantieperiode een tijd gesloten zijn. Dat melden we op diverse plekken op de website voordat je de bestelling plaats. Hiermee hopen we iniedergeval duidelijk te zijn dat we een periode gesloten zijn. Buiten deze periodes zijn we natuurlijk altijd gewoon geopend en leveren we binnen maximaal 2 werkdagen.

Suzanne

Snelle levering, mooie kwaliteit en goede service

ps

leuke attentie in de vorm van stickervellen voor de kids bij de bestelling

Tamy40

Bestelling altijd op tijd binnen

Jvd

Prima, maar wel iets bijzonder dat ik afgelopen week gemaild heb dat ik de jurkjes retour gestuurd heb en nu de enquete ontvang hoe het product bevalt

Zeer vlotte service, echt goede kwaliteit producten en heel mooi verpakt. Echt een cadeautje om te krijgen

A.H.J. Efde

Het duurde even voordat de betaling bij hun binnen kwam daardoor eerst weinig reactie. Nadat ik zelf contact had gezocht kreeg ik snel reactie en werd de jurk verstuurd. Alleen kwam hij al met al...

Mooie overzichtelijke foto's

Eugenie van der Doe

Het was een feestje om het pakje uit te pakken. Dit maakt het toch wat echter dan alleen een doos. Ook leuk dat er wat extraatjes in zaten. De jurkjes zijn geweldig. Mijn dochters zijn er blij mee....

De extra aandacht die er aan de bestelling wordt besteed.

Anne

Zeer netjes verpakt