Service

Grote keuze en duidelijke info op site. 2 horloges besteld en beide superleuk

Tene

Snelle en correcte levering

Vervoort

Had er twee besteld kreeg er maar een. Na dat ik gebeld had kreeg ik de tweede een paar dagen later .

Ik vond ze ook niet netjes verpakt. Waarom niet netjes in een doosje wel in een...

Ja de horloge s netjes in een doosje verpakken en niet in een etui met wat papier erin

Reactie Kinderhorloges.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn blij dat het tweede horloge aangekomen is. Deze horloges worden zoals op de website beschreven, in handige pennen etuis geleverd. Vaak vinden de kinderen het leuk om deze op school te gebruiken.

Marike

Ruime keuze uit horloges. Makkelijk te bestellen. Snelle bezorging. Horloge is leuk verpakt in een soort etui!

Ruime keuze.
Snelle bezorging.
Leuk verpakt in een soort etui.

M. Luyben

Voor de 2e keer hier iets besteld. Snelle levering en mooi horloge.

Ik had een zwart/gouden baby g besteld. Op de foto zag hij er uit als mat zwart en waren de cijfers op de donkere achtergrond goed leesbaar. In het echt was het hoogglans zwart en zijn de letters erg slecht leesbaar. Alleen in goed daglicht is het knap te zien. Maar zoonlief vind m prachtig. Misschien handig om een meer uitgebreide omschrijving te geven.

Tiny de Theije

Bestellen via de site makkelijk. Kinderhorkogr keurig ingepakt en bezorgd op de afgesproken dag

Sch

Met zo vlot als aangegeven

Houden zich aan hun schrift, niet zoals een bijvoorbeeld VidaXL waar ze veel mooiweer uitgooien, maar er geen hol van waar maken. Puik werk!!

Heb er op dit moment geen, ben alleen maar positief

DumalinInterior

Voor de eerste keer Kinderuurwerken besteld,
alles was dik in orde!!!

Juiste weergave foto's kinderuurwerken.

Nee, niet bepaald.

Geke Lier

Goed! Snelle levering en product voldoet aan de verwachting

LINDA DE BACKER

DOCHTER HOORT ALARM NIET GOED DUS TERUG STUREN JAMMER DAT DE REYOURKOSTEN VOOR EIGEN REKENING IS 10,15 EURO BIJ BPOST