Service

John van Hensbergen

Prima, Snel binnen 24 uur geleverd. Keurig verpakt en de inhoud in een geschenkdoosje.
Zelfs was de tijd ingesteld. Prima bedrijf. Jammer van de hoge verzendkosten voor zo een klein pakketje,...

Snel (24 uur) geleverd en tijd ingesteld.

Kijk nog eens goed naar de verzendkosten, veel bedrijven berekenen die niet meer door.

NM Kemper Woesthuis

Leuk kinder horloge! snel goede service
moest alleen zelf gaatjes bij maken

goede duidelijke web-site!
betaalgemak

kinderen hebben smalle polsen, meer gaatjes in het bandje

chofam

Mooie site duidelijk overzicht

veel keuze daarin

Wendy

Snelle levering. En het kinderhorloge zat in een erg mooi blikje. Horloge zag er mooi uit

Informatie op de site klopt. Veel keus. Mooie kleuren

M Decker

Zonder meer perfect . Complimenten

Vriendelijk en behulpzaam aan telefoon

Marloes Van Wierst

Snelle service. Leuk en duidelijk horloge van Q & Q. Alleen zou dit volgens de website een Japans merk zijn... ? Het is in ieder geval "made in China".

Duidelijke wijzerplaat

Productinformatie lijkt niet te kloppen (herkomst). Ik zou hier wel duidelijk over zijn.

Saskia v Zantvoort

Een zeer ruim aanbod, voor zowel jongens als meiden. Onlangs voor mijn elf jarige dochter eentje besteld. Past perfect, dus hoefde geen gaatjes bij te maken. Tevens zat het horloge verpakt in een...

Het horloge heeft een perfecte pasvorm, en deze kan nog lang met veel plezier gedragen worden door de vele gaatjes

Nee, we zijn helemaal tevreden over jullie service

Yvette

Een mooi, net kinder horloge aan kunnen schaffen via deze site!

De afmetingen en details van de horloges staan duidelijk vermeld, waardoor je beter een keuze kunt maken. Erg prettig! Zeker voor kleine polsen.

Jammer dat er in het weekend geen enkele vorm van bereikbaarheid is, en dat het sorteer proces dan stil ligt. Misschien een telefonisch vragen uurtje in het weekend?

R. Huisman

Prima site met ruime keus aan horloges

Ruime collectie om uit te kiezen

Tea Boullart

Uitgebreide site, lekker veel keuze, goed verpakt, goede levering

Kregen 2 pakketjes. Ook nog 2 wekkers als welkom. We zijn nu zeker bij de tijd hier 😉

Mij verbaasde de hoge bezorgkosten bij de bestelling. Wellicht kan hiernaar gekeken worden?