Nele

Mooi aanbod, heel snelle levering ondanks dat er meegegeven werd dat het product niet op voorraad was

D L

Snelle levering, de dag van levering kon gekozen worden, mooi cadeautje erbij!

Sofie

Ik bestelde drie dezelfde artikels en deze waren niet voldoende aanwezig. Toch wasijn bestelling er erg snel.

steverlynck

Snelheid van levering maar op internet kwam mijn adres zonder huisnummer te staan vermits ik een lange straatnaam heb.
Gelieve deze lijn langer te maken bij invullen van het adres zodat dit...

Robin

Goede ondersteuning

Hallo Robin

We zijn erg blij met jouw fijne reactie en tevreden dat je te spreken bent over onze support. Bovendien maak je door je review nu automatisch kans om een waardebon van €20 te winnen! De winnaar wordt op het einde van de maand persoonlijk op de hoogte gebracht.

Marion Coors

Super!
Duidelijk & overzichtelijke site.

Hallo Marion

Bedankt voor de mooie review en de superscore! We zijn erg blij dat je tevreden was over onze website. Bovendien maak je nu door je review automatisch kans om een waardebon van €20 te winnen! De winnaar wordt op het einde van de maand persoonlijk op de hoogte gebracht.

Jan Allewijn

Snelle levering en goed verpakt

Hallo Jan

Bedankt voor de mooie review! De complimenten aan onze magazijnier zijn overgemaakt! Bovendien maak je nu door je review automatisch kans om een waardebon van €20 te winnen! De winnaar wordt op het einde van de maand persoonlijk op de hoogte gebracht.

Laura

Super! Snel, netjes en vriendelijk!

Hallo Laura

Bedankt voor de mooie woorden en de perfecte score! We zijn erg blij dat je tevreden was over onze service. Bovendien maak je nu door je review automatisch kans om een waardebon van €20 te winnen! De winnaar wordt op het einde van de maand persoonlijk op de hoogte gebracht.

Carla van Laar

Snelle levering en duidelijke website. Ook nog eens een leuk cadeautje erbij, kortom : Top!

Hallo Carla

Bedankt voor jouw leuke review en de perfecte score die daar bij past! We zijn erg blij dat je tevreden was met onze service en het gratis cadeautje. Bovendien maak je nu door je review automatisch kans om een waardebon van €20 te winnen! De winnaar wordt op het einde van de maand persoonlijk op de hoogte gebracht.

Daaikevanarkel@ksas.be

Was helmaal in orde. Product als omschreven. Snelle levering en betalen gaat makkelijk.

Hallo Daaike

We zijn erg blij met jouw fijne reactie en tevreden dat je te spreken bent over onze service . Bovendien maak je door je review nu automatisch kans om een waardebon van €20 te winnen! De winnaar wordt op het einde van de maand persoonlijk op de hoogte gebracht.