Offerte

R terBeek

Zeer tevreden

Snel

Peter Leliveld

Prima. Bus stond klaar, helemaal in orde

Alles in orde

P. Oudewijn

Bij ontvangst van de factuur bleek dat er EUR 18 aan aftankkosten in rekening wordt gebracht. Dat was niet van tevoren gemeld ondanks dat ik specifiek gevraagd heb of ik de bus af moest tanken....

Aardige medewerkers
KM Vrij
Moderne Bus
Radio

KMVrij rekent EUR 15,= ex BTW voor het aftanken. Vooraf heb ik nog gevraagd of ik zelf het busje moest aftanken, maar dat was niet nodig. Er werd geen enkele melding gemaakt dat er kosten in rekening gebracht zouden worden (inc. BTW bijna EUR 18) voor het aftanken.

Hoog eigen risico (EUR 1900), is voor EUR 10 af te kopen naar EUR 700, nog veel. Denk dat KMVrij hier een aardig centje aan verdient.

Administratie rommelig
- geen factuur gekregen.
- vervolgens ge-emaild (zodat ze het goede adres hadden), geen reactie
- gebeld, geen factuur
- 2e keer gebeld, eindelijk factuur.

Reactie Kilometervrij.nl:

Beste huurklant, wat vervelend om te lezen dat u ontevreden bent. Het spijt ons dat wij gefaald hebben in de communicatie naar u toe mbt de kosten. Wel wil ik een aantal onjuistheden weerleggen in uw feedback.

Het eigen risico is 1500 euro en kan worden afgekocht naar 350 euro per schadegeval. Dit kost 10 euro per dag. U bedragen van 1900 en 700 zijn niet juist. U geeft aan dat wij daar nog een "aardig centje" aan verdienen. Dat is incorrect. Vervelend dat u een aanname gebruikt in een feedback, die niet gebaseerd is op feiten.

Ik vind het ook vervelend dat u ons oplichters noemt. In de algemene voorwaarden staat het volgende:
Aftankservice. Levert u de auto niet met volle tank in dan maakt u automatisch gebruik van deze service en kunt u een factuur verwachten voor de benodigde brandstof plus servicekosten.

Deze heeft u moeten goedkeuren alvorens u een huurovereenkomst aanging. Daarmee gaan wij er wel vanuit dat u deze gelezen heeft. Het staat duidelijk vermeld.

Desalniettemin vind ik het vervelend dat u met een ontevreden gevoel gehuurd heeft bij ons. Ik zal mijn werkgever vragen om contact met u op te nemen en te bekijken of er nog wat aan gedaan kan worden. Ivm vakanties zal dit eind augustus zijn.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en het in gebreke blijven van onze zijde als het gaat om de communicatie.

Nog een prettige (zonnige) dag.

Jim van Kilometervrij

Ashley Letteboer

Erg fijn.

Alles netjes verlopen

Adrie Roor

Zeer prettige ontvangst en keurig geholpen.

Flexibele openingstijden en meedenken voor het type auto.

Zo doorgaan..

Plezierige samenwerking