Moniek Jonker

Prima goede ervaring. Nu twee keer iets besteld. Alles netjes en snel afgehandeld, binnen een week hadden wij de spullen thuis. Geweldige dingen weer!

Snelle levering ondanks dat op de site aangegeven staat dat er met twee weken rekening gehouden moet worden.
Hele mooie, originele producten.
Al bij een aantal vrienden aangeraden!

Geen verbeterpunten

Zo leuk de spullen op de website zijn zo zijn ze ook in het echt. Je krijgt niet een minder mooi variant wat op de website staat maar exact hetzelfde. Hier erg tevreden over.

Therese vijverberg

Snelle terugkoppeling op vragen

Na een eerste mail met een hoop vragen, kreeg ik bijzonder snel een antwoord op alles. Er werd mee gedacht en alle wijzigingen waren mogelijk. De uiteindelijke bestelling is prachtig geworden en ik...

Snelle en vriendelijke reactie op de mail, duidelijke antwoorden met suggesties, alles is mogelijk en het resultaat is erg mooi

Toen ik wilde bestellen kon ik de folie met houtprojecten niet op de website vinden. Maar na 1 mailtje was dat al opgelost. Ik hoop niet dat er mensen ‘afhaken’ omdat er bepaalde folies niet opstaan. Misschien is dat nog een tip.

Bakker

Goede ervaring, bestellen gaat makkelijk en is duidelijk. Product in prima staat ontvangen.

René IJff

Goede communicatie met verkoopster.

We hadden mooie houten letters voor op de muur besteld, in verschillende kleuren. 1 letter die ik had uitgezocht paste niet zo goed bij de rest, de verkoopster heeft hier over contact gezocht met advies. Echt super!

Geen, ik zou hier zo weer wat bestellen.

Silke Dietvorst

Eerste keer in contact gekomen. Zeer positief

Goede website, goede opvolging van bestelling, mooi resultaat

De patronen zie je nooit op de letters staan. Moeilijk om bij sommige patronen in te schatten hoe dit er gaat uitzien

Vicky Jans

Superleuke spullen en talloze patronen om uit te kiezen. Verzorgd afgeleverd. Een aanrader!

Knappe designs

Dure verzendkosten (BE)

De welpjes

Goede service

Goede kwaliteit,snel en goede service

Net leuk bedrijf

Originele spullen! Zoveel leuke reacties gehad

Misschien een omschrijving bij het pakketje