kgom

Contact mogelijkheden
Google resultaten
Social media resultaten

Maurits

De verschillende cursussen heb ik als zeer leerzaam ervaren. Het heeft mij een breed, maar ook diep begrip gegeven over de verschillende onderdelen van online marketing. De cursus neemt je mee op... De verschillende cursussen heb ik als zeer leerzaam ervaren. Het heeft mij een breed, maar ook diep begrip gegeven over de verschillende onderdelen van online marketing. De cursus neemt je mee op een leuk manier door verschillende fundamenten en heeft een praktische duidelijke opbouw. Op punten waarbij je vastloopt of onderdelen die worden beoordeeld krijg je snel feedback, waardoor je vlot door kunt met het leerproces. Deze manier van leren was voor mij erg ideaal, omdat ik kon studeren waar en wanneer mij dat het beste uit kwam. Verder kun je op de website zelf en op verschillende andere websites waarnaar verwezen wordt verder uitdiepen in de stof. Iedereen die meer over online marketing of de verschillende onderdelen wilt leren, adviseer ik om samen met KGOM de avontuur aan te gaan!

Zeer ervaren en kundig team aan specialisten op gebied van online marketing.

Zoals al eerder gemeld had ik de basiscursus al eerder met goed resultaat afgerond.
Met de omzetting naar jullie vernieuwde site was deze niet meegenomen.
De cursus zelf zit fantastisch...
Met de omzetting naar jullie vernieuwde site was deze niet meegenomen.
De cursus zelf zit fantastisch in elkaar en is heel goed te begrijpen en te volgen.
Wat ik nu wel miste was de aanvulling met de AVG privacy wetgeving.
Misschien dat hier nog een aanvulling kan komen

duidelijk, begrijpelijk, heel toepasbaar

jei-communicatie

Ik heb een SEO-cursus gevolgd – Ik dacht dat ik alles wel wist, maar dat was niet zo. Met de cursus kreeg ik veel nieuwe info en meer inzicht. Zoals over google search console, dat is onmisbaar voor... Ik heb een SEO-cursus gevolgd – Ik dacht dat ik alles wel wist, maar dat was niet zo. Met de cursus kreeg ik veel nieuwe info en meer inzicht. Zoals over google search console, dat is onmisbaar voor iedereen met een website. De fouten die ik ontdekte op mijn eigen website, heb ik meteen verbeterd. Daarnaast krijg je door onderliggende links, veel extra info. Tot slot: de klantenservice is effectief en prettig. Hartelijk dank voor deze mooie cursus.

De training is uitgebreid en praktisch. Ik heb veel geleerd in korte tijd.

An Van Rie

Ik heb 3 cursussen afgerond. Goede structuur, degelijke opbouw. Snelle reactie op vragen. Bij Wordpress bleef ik een beetje op mijn honger zitten (ik werk al 5 jaren met Wordpress en wou als... Ik heb 3 cursussen afgerond. Goede structuur, degelijke opbouw. Snelle reactie op vragen. Bij Wordpress bleef ik een beetje op mijn honger zitten (ik werk al 5 jaren met Wordpress en wou als autodidact wat structuur in mijn kennis aanbrengen). Het interessantste van de cursus bleek zich echter in het bonusmateriaal te bevinden (multisites en meertalige sites). Niettemin 5 sterretjes :-) !!

Zie boven: structuur, contact.

Footlogics

We werken inmiddels bijna een jaar samen met KGOM. Kort en krachtig: we zijn erg blij met deze partner! KGOM werkt professioneel, vakkundig, betrokken en persoonlijk tegelijk. En het mooie is, KGOM... We werken inmiddels bijna een jaar samen met KGOM. Kort en krachtig: we zijn erg blij met deze partner! KGOM werkt professioneel, vakkundig, betrokken en persoonlijk tegelijk. En het mooie is, KGOM biedt alles onder 1 dak. Waar wij voorheen verschillende partners hadden voor SEA, SEO, Soc.Media.. hebben we nu alle specialismen in 1 hand :). Dat heeft alleen maar voordelen en als we dan ook nog zien dat onze posities niet alleen sterk zijn verbeterd en geconsolideerd dan kan ik alleen maar nog een keer zeggen: Wij zijn blij met KGOM!

Professioneel, vakkundig, betrokken en persoonlijk tegelijk en verschillende expertise onder 1 dak

Nick de Reuver

Een aantal cursussen gevolgd bij Karel Geenen, inhoudelijk zeer sterk en een van de betere in dit vakgebied. Daarnaast ook nog regelmatig geüpdatet zodat de inhoud altijd relevant en bij de tijd is!

Duidelijke portal, goede informatie, zeer snelle reacties op vragen.

KG Company geeft een duidelijke uitleg en handvatten waar je wat aan hebt.

goede visuele presentaties

Richard

Leerzame cursussen.

In begrijpelijke taal opgestelde cursussen.

C Langeveld

Ik vind de cursus SEO prima. De vragen die ik tijdens de cursus heb gesteld, werden binnen 1 tot 2 dagen beantwoord.

Service

Telecomparts.nl